-
! <-:[ Pawełas ]:-> !
Jestem uczniem 1 klasy LO im.Królowej Jadwigi...i ucze mnie Pani Cendrowska...Jej powiedzonka typu"masz debilizm wtórny"albo"mysl babo"czy tez"jak widac na załączonym obrazku nie uczysz się..." niektore texty są nawet na granicy chamstwa...co o tym sadzicie?czy to sie zmieni?czy juz do konca Pani C.bedzie gnebic uczniow?jakto jest?? -
Anonim
hahahaah
no to nic dodac nic ując :)
to cala pani cendrowska
i jak juz w pierwszym roku wybierze sobie uczniow ktorzy chodza do tablicy to tak juz zostanie do konca:]
-
Madzik
hej! rok temu skonczylam Krolowke i tez uczyla mnie cendrowska, jest wkurwiajaca i lepiej jej nie podpadac bo bedzie potem gnebic.
Na chemi naszym najlepszym zajeciem bylo liczenie ile razy Cendrowska powie slowo "czyli", ciekawa jestem czy dalej lubi to powtarzac:) -
no cooos Ty:D przez peirwszy miesiac moja klasa nic nei robila tylko liczyla slowa"czyli":D podobno jakis nowym rekord zostaw wtedy pobity(chyba 160 razy) w ciagu 35 min...hehe najfajniejsze jest kiedy ja sobie siedze grzecznie w ławce w glowa pochylona do zeszytu a ona mi kladzie swoja krede mi na zeszycie i czeka...a po chwili mowi"zapraszam" pozniej jak nie umiem czegos to ona zaczyna mnie pytac ze swoich slynnych definicji typu"co to jest atom zwiazek chemiczny co to jest kwas" a ostatnio miałem zaszczyt uslyszec od niej text"I co?przypalowalo sie co?:]"
to chyba mialo znaczyc ze dostalem laske:/
A najfajnieszy jest jej bezpulciowy wyraz twarzy..wyglada jak zombie:D -
-
Madzik
a nadal robi sobie taki niebieski albo zielony, bardzo wyrazny makijarz? ona jest straszna, naprawde wyglada jak zombi, szczegolnie jak siedzi pod tablica i mowiac rusza glowa tak jak te pieski ktore stawia sie w samochodzie i jak sie jedzie to one ruszaja glowa:)
troche takie maslo maslane wyszlo z mojej wypowiedzi ale mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi:) -
Anonim
hehehe
widze ze przyzwyczajenia sie nei zmienily bo u nas bylo dokladnie tak samo:D