Matematyka [4312]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • KorepetycjeMatematyk Warszawa

Witam.
    Jestem studentem trzeciego roku Politechniki Warszawskiej. Udzielaniem korepetycji zajmuję się od 2 lat.

Udzielę korepetycji z matematyki uczniom ze szkoły podstawowej, gimnazjum oraz liceum/technikum. Przygotuję na bieżąco do kartkówki, odpowiedzi lub sprawdzianu a także poprowadzę indywidualny kurs przygotowawczy do egzaminu po szkole podst. i gimnazjum oraz do matury. Pomogę także w pracy domowej, również on-line.

Lekcje odbywają się u ucznia na terenie całej Warszawy. Dojadę także poza miasto (w granicach 2 strefy ztm) za dopłatą 10 zł za spotkanie.

Cena: Spotkanie 1 - godzinne 30zł, 2-godzinne 50 zł, 3 – godzinne 70 zł.

Możliwe również lekcje w grupach. Wówczas co trzecia osoba gratis!

Tel: 506 443 303
    gg: 9014922

pozdrawiam, Piotrek
  • Norbert

Student 3 roku fizyki na UW, absolwent XIV LO im Stanisława Staszica, zaprasza na korepetycje z wyżej wymienionych przedmiotów. Poziom od szkoły podstawowej do liceum. Ewentualnie pierwsze 2 lata studiów - w zależności od kierunku. Miejsce spotkan do uzgodnienia. Orientacyjna cena 30 zł za 60 minut. Zniżki dla grup ( max 2-3 osoby ) Kontakt: chemikster@gmail.com 508 98 10 52
  • Norbert

tz z matematyki fizyki i chemii :P
  • Pomocny Matematyk - rozwiązywanie zadań

Matematyka, Statystyka, Analiza >> Rozwiązywanie Zadań Przez Internet

Pomogę rozwiązać Twoje zadania, także całą ich listę. Krótkie terminy realizacji. Jeśli zadania otrzymujesz systematycznie np. co tydzień, nie stanowi to problemu, mogę pomóc Ci w rozwiązaniu.
    Zakres matematyki wyższej, matematyka finansowa, ubezpieczeniowa, analiza matematyczna, algebra, logika, statystyka, statystyczna analiza danych, itp.

- matematyka wyższa,
    - analiza matematyczna,
    - równania i nierówności kwadratowe wielomiany
    - macierze, wyznaczniki, równania macierzowe