-
mojra87
No właśnie - gdzie student matematyki może iść na praktyki?
Otóż studiuję matematykę i co roku ze znajomymi zachodzimy w głowę, gdzie się zaczepić. Do wakacji jeszcze daleko, ale najwyższa pora się porozglądać za konkretnymi ofertami.
Większość znajomych wybiera banki... ale często są to godziny spędzone na kserowaniu czy robieniu kawy, a to mnie kompletnie nie interesuje... Już jedne wakacje spędziłam bezsensownie w PZU i więcej tego błędu popełnić nie chcę. Chciałabym mieć okazję wykorzystać swoją wiedzę, wykazać się kreatywnością... Może mam za duże wymagania?
Jakie Wy macie pomysły na praktyki? -
Anonim
-
beniamin
Jeśli podczas studiów skręcałaś w probabilistykę/statystykę, to niegłupim rozwiązaniem wydaje się analiza danych. -
Dariusz Grala
Tak, analiza danych to niewątpliwie ciekawe zajęcie, niemniej jednak gdzie w Polsce student może jeszcze w trakcie studiów być traktowany poważnie? Zazwyczaj praktyki w zakresie "analizy danych" kończą się kserowaniem raportów i parzeniem kawy dla szefa :) -
-
mojra87
Studiuję matematykę finansową. Stąd też wśród znajomych popularne są praktyki w banku...
W szkole to w ogóle nie chciałabym mieć praktyk - nie czuję powołania do bycia nauczycielem; )
Statystyki ostatnio mam sporo... więc może ta analiza danych to niegłupi pomysł? Ale tak jak napisał Darek - to także może skończyć się parzeniem kawy, a tego nie chcę.
A gdzie Wy odbywaliście praktyki? -
beniamin
E tam. Jak się ogarnia coś z pakietów statystyczno-ekonometrycznych (takich SPSS, Statistica, R, SAS, KXEN, Matlab, SAS) to wątpię, żeby wzięli takiego kogoś do parzenia kawy. -
mojra87
no niestety jeśli chodzi o pakiety statystyczne, to moja uczelnia ogranicza się tylko do pakietu statistica... co dla mnie zresztą jest totalną porażką...
dlatego też nie oglądam się na swoją uczelnię i sama chciałabym się czegoś wartościowego nauczyć :) -
dor
Polecam bardzo ciekawe praktyki na wakacje-
http://www.praktyki.ibspan.waw.pl