Matematyka [4312]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Arek Kuźnik

Witam w piątek mam zaliczenie z wykładów z matematyki cieszyłem się bo pan doktor dał pracę pisemną. Odpowiedz własnymi słowami na ok 1 stronę
    a4 na jedno z poniższych pytań

czym się różni macierz od tabeli?
    czym różni się opis skalarny od wektorowego?
    czy funkcja zawsze musi podać wartość?
    pokolenie Y
    czy relacja ma swoją wartość?
    jak opisać z punktu widzenia matematyki słowo profesjonalista?
    jak w matem. opisuje się obiekty
    statystyczne a jak dynamiczne? czym
    to się różni?
    podaj przykłady matematycznego opisu procesu
    podaj przykład funkcji która nie jest procesem
    co to macierz i co ilustruje?
    Prace nie mogą się powtarzać i mają być napisane własnymi słowami !!

jednak ja od 4 godzin szukam
    i nie ma nic konkretnego a ja z matmy jestem zielony. Zdecydowałem się żeby odpowiedzieć na pytanie co to macierz i co ilustruje? znalazłem trochę http://grono.net/chat/#matematyka/t... trochę o iloczynie kartezjańskim http://pl.wikipedia.org/wiki/Iloczy... jednak nie wiem jak to zabrać w kupę i napisać własnymi słowami oraz dodać co ilustruje macierz byłbym wdzięczny jak by mi ktoś pomógł z góry dziękuje jak ktoś z okolic Buska Zdroju to stawiam piwo albo nawet 4
  • Azai

Jeżeli pokolenie Y to jest to o czym myślę, to masz na ten temat w google tysiące wyników. Ale pewnie nie jest, bo nie wiem co to może mieć wspólnego z wykładami z matematyki...

Weź jakąś książkę z literatury, którą mieliście podaną przez wykładowcę i poszukaj odpowiedzi. Na pewno coś się znajdzie.

Wrzuciłeś to chyba na wszystkie możliwe polskie fora matematyczne o.O.
  • Arek Kuźnik

poradziłem sobie już z opisaniem co to jest macierz swoimi słowami tylko teraz stanąłem na tym jak ogólnie napisać co ona ilustruje :/ chyba nie da się tego ogólnie napisać
  • bartkiller

:|
  • Arek Kuźnik