Matura 2009 [3321]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Jacek

Jesli bede chcial poprawiac teraz matematyke rozszerzona, to czy bede musial pisac tez podstawe?
  • Katarzynka

Hej :)
    Ja z pytaniem.Również piszę się na poprawkę matury w maju i chodzi mi o taką sytuację:
    Studiuję dziennie.Ale chciałabym poprawić maturę i starać się na inny kierunek,aczkolwiek od 2010 roku drugi kierunek ma być płatny.Więc,czy jeśli złożę papiery na ten inny kierunek i się dostanę i zrezygnuję z tego,co teraz studiuję,to nie będę musiała płacić za studiowanie na tym drugim?
    Dziś mnie dopadły takie myśli; P chociaż liczę na to,że ktoś,kto był bardzo mądry,żeby wymyślić płatną opcje studiów,będzie na tyle mądry,aby ją usunąć.Bo to chore.
  • Olu$ia:)

poprawiasz maturę na zasadach jakie panowaly kiedy zdawales maturę. czyli zdajesz tylko rozsz.
  • Ð.Ġ

Hey mam pytanie co należy zrobić by poprawić maturę w innej szkole niż ta do której się chodziło?? Tzn moja siostra oblała dwa przedmioty na tegorocznej maturze majowej i chciała w tym roku zdać maturkę ale w innej szkole niż w tej do której chodziła. Co ona konkretnie musi zrobić ?? Może ktoś wie lub jest w podobnej stuacji??
  • Katarzynka

Chyba trzeba się udać po prostu do dyrektora danej szkoły i z nim pogadać i on powinien pomóc w tej sprawie :) bo nie ma przymusu zdawania w szkole macierzystej :)
  • Anonim

Jeżeli ta osoba NIE zdała to musi tylko w swojej szkole zdawać bo liczy się, że jest w rejestrze swojej szkoły i jest w trakcie zdawania matury i dlatego nie można zmienić. Mogła by pisać w innej szkole jeżeli szkoła w której pisała przestała już istnieć. Jeżeli ta osoba by w ogóle nie podeszła do matury albo by zdała maturę to wtedy by mogła zmienić szkołę w której chce pisać maturę.
  • Anonim

heh a ktoś pisał z was próbną maturę taki sam tekst był jak na drugiej próbnej jak w tamtym roku.Może się powtórzą jeszcze co ?:D
  • Katarzynka