Matura 2009 [3321]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Tutaj proszę zostawiać ogłoszenia na temat korków, kursów przygotowujących do matury itp.

Trzeba założyć taki temat bo inaczej na gronie zrobi się bajzel; ]
  • Blumenek

witam:)
    Bardzo chętnie przygotuję do matury zarówno pisemnej jak i ustnej:)Pomogę też tez we wszystkim co związane z językiem niemieckim. Jestem studentką 3 roku germanistyki Uw :)Od 2lat udzielam korepetycji:)Bardzo serdecznie zapraszam juz teraz:):)pozdrawiam gorąco.

Magda.
  • bananaway/ ajm back

MAM ŚWIETNĄ PAMIĘĆ - Kurs Technik Pamięciowych Stopień I
    ABY UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE, TRZEBA UCZYĆ SIĘ INACZEJ :)
    Nie trać życia na uczenie się metodą 3Z.
    Można zapamiętać WSZYSTKO i bez problemów i może tego dokonać każdy, kto tego chce

Zapraszam na wakacyjny Krs Technik Pamięciowych w Warszawie.
    Stań się świadomym użytkownikiem mózgu, zacznij uczyć się błyskawicznie, z uśmiechem na ustach i świetnie się bawiąc.
    Kurs, obejmuje między innymi:

* zapamiętywanie długich ciągów cyfr jak numery telefonów, kont, paszportu czy dowodu osobistego, piny, daty
    * jak nuczyś cię szybko i skutecznie każdego języka obcego - słówka, gramatyka, alfabet
    * mapy myśli- twórcze notatki
    * jak poradzić sobie z każdym problemem pamięciowym- daty i fakty, stolice, skomplikowane wzory, tabele, karty, sny, listy zakupów, treści wykładów, książek
    *jak skutecznie przygotowywać się do egzaminów, matury, prezentacji
    * ćwiczenia wspomagające koncentrację - nauka żąglowania
    * wiedza z zakresu Technik Pamięciowych, funkcjonowania mózgu, rozpoznanie własnych strategii uczenia się

Zapraszam wszystkich zainteresowanych uczniów i studentów, a także wszystkich, którzy chcą rozwijać niezwykłe możliwości swojego mózgu.