Matura 2010 [4092]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Ostry-DeXter

Wszelkie ogłoszenia z korepetycjami itp..
  • Kinia

pomoc w pisaniu prac maturalnych z j. polskiego (prezentacja). TANIO!!!
    3 letnie doświadczenie. Jestem studentką prawa oraz zarządzania i dowodzenia. Zainteresowanych zapraszam do pisania na prv!
  • Blumenek

Studentka 3 roku Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego udzieli korepetycji z JĘZYKA NIEMIECKIEGO na każdym poziomie. Przygotowanie do matury, certyfikatów, pomoc w pracach domowych, tłumaczenia. 3-letnie doświadczenie. 30 zł/ godz. Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam.:)

Magda.
  • Zuzulec

Cześć!
    Jestem studentką Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych na Uniwersytecie Warszawskim.
    Chętnie i skutecznie pomogę w nauce MATEMATYKI (podstawówka, gimnazjum, liceum, technikum). Mam doświadczenie w nauczaniu tegoż przedmiotu :)

Przygotuję Cię do kolejnej lekcji, sprawdzianu, klasówki, egzaminu, MATURY, a także po prostu pomogę w zrobieniu zadanek, wyjaśnieniu, wytłumaczeniu, itp. w zależności od Twoich preferencji, oczekiwań i pragnień!

Ilość spotkań i ich formuła według Twojego uznania.

Cena do uzgodnienia (25-35 zł w zależności od liczby osób, częstości,itp.)

Zapraszam serdecznie :)

Zuza
  • Paweł Krężołek

Laureat olimpiady OWPSW i finalista olimpiady UE udzieli korepetycji z historii i WOSu.

Pisanie prac - cena w zależności od objętości i tematyki.

Przygotowanie do matyry, jak również do olimpiad i konkursów.

W przypadku lekcji poza Śródmieściem doliczam za dojazd - cena lekcji od 30 do 50 zł.

Kontakt na priv, telefonicznie 606673029 lub GG 8458308
  • Karolek

pomogę chętnie w bardzo dobrym przygotowaniu do matury z chemii.
    jestem studentem trzeciego roku farmacji, także kontakt z chemią mam ciągły.
    w tym roku przygotowałem uczniów do matury z całkiem dobrym skutkiem.