-
-
Kinia
pomoc w pisaniu prac maturalnych z j. polskiego (prezentacja). TANIO!!!
3 letnie doświadczenie. Jestem studentką prawa oraz zarządzania i dowodzenia. Zainteresowanych zapraszam do pisania na prv! -
Blumenek
Studentka 3 roku Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego udzieli korepetycji z JĘZYKA NIEMIECKIEGO na każdym poziomie. Przygotowanie do matury, certyfikatów, pomoc w pracach domowych, tłumaczenia. 3-letnie doświadczenie. 30 zł/ godz. Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam.:)
Magda. -
Zuzulec
Cześć!
Jestem studentką Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych na Uniwersytecie Warszawskim.
Chętnie i skutecznie pomogę w nauce MATEMATYKI (podstawówka, gimnazjum, liceum, technikum). Mam doświadczenie w nauczaniu tegoż przedmiotu :)
Przygotuję Cię do kolejnej lekcji, sprawdzianu, klasówki, egzaminu, MATURY, a także po prostu pomogę w zrobieniu zadanek, wyjaśnieniu, wytłumaczeniu, itp. w zależności od Twoich preferencji, oczekiwań i pragnień!
Ilość spotkań i ich formuła według Twojego uznania.
Cena do uzgodnienia (25-35 zł w zależności od liczby osób, częstości,itp.)
Zapraszam serdecznie :)
Zuza -
-
Paweł Krężołek
Laureat olimpiady OWPSW i finalista olimpiady UE udzieli korepetycji z historii i WOSu.
Pisanie prac - cena w zależności od objętości i tematyki.
Przygotowanie do matyry, jak również do olimpiad i konkursów.
W przypadku lekcji poza Śródmieściem doliczam za dojazd - cena lekcji od 30 do 50 zł.
Kontakt na priv, telefonicznie 606673029 lub GG 8458308 -
Karolek
pomogę chętnie w bardzo dobrym przygotowaniu do matury z chemii.
jestem studentem trzeciego roku farmacji, także kontakt z chemią mam ciągły.
w tym roku przygotowałem uczniów do matury z całkiem dobrym skutkiem.
na każde zajęcia opracowuję własne materiały w oparciu o syllabus z CKE.
robię bardzo dużo kartkówek, sprawdzianów oraz próbnych matur, wałkując ciągle przyswojony już materiał.
zainteresowanych zapraszam na priv.
Warszawa. Dojeżdżam lub u mnie.