-
Daniello
Witam,
jestem uczniem uczelni prywatnej i za 3 dni mam egzamin poprawkowy z matematyki (absolutne podstawy). Szukam osoby, która pomoże mi rozwiązać ten problem. Pomoc rzecz jasna dobrze płatna.
Pozdrawiam -
Uleńka
!!! UWAGA WARSZAWA !!!
Witam,
Jestem studentką piątego roku UW i piszę pracę magisterską z zakresu psychologii środowiskowej.
Zależy mi na poznaniu opinii mieszkańców Warszawy dotyczących ich miasta.
Jeśli mieszkasz w Warszawie i zgadzasz się na wypełnienie krótkiego kwestionariusza, proszę kliknij na poniżej zamieszczony link:
http://www.srodowiskowa.psychologia...
Pozdrawiam serdecznie
i z góry dziękuję za pomoc,
Urszula
-
caroline
Mam pytanie do starszych kolegów i koleżanek, czy opłaca się kupować książki takie jak zbiór Banasia, "Zarys matematyki wyższej" czy Fichtenholza? Widziałam je na targach książki w gmachu, wiem ze sie z nich korzysta ale czy przez cale studia czy tylko jeden semestr? Warto miec swoje książki? -
nie3e!
Fichtenholza już na pierwszym roku kupiłem trzy tomy i dość często mi się przydają (ale to dlatego, że chciałem czegoś więcej niż tylko analizę zaliczyć :P ). -
-
caroline
-
nie3e!
To bardzo powszechny podręcznik i nie ma problemów ze zdobyciem go. Chociażby tutaj można:
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/35... -
caroline
-
.
Ja bym wypożyczył po prostu z biblio. Chyba że ktoś ma za dużo kasy, to niech kupi :]
Edit: Dodam, że kupiłem kilka książek, ale zerknąłem raz czy tam dwa razy i leżą do teraz. Wszystko więc zależy od człowieka. Jeśli wiesz, że będziesz czytała często, to lepiej kup i będziesz miała na zawsze. Jednak jeżeli chcesz korzystać z nich tylko przez jeden semestr, żeby zaliczyć przedmiot, to odradzam. -
Patrycja
-
X X
Czy ma ktoś użyczyć notatek z ELiTM, Analizy, Algebry? z 1 semestru oraz na 2 semestr tez plus inne przedmioty? Chodzi mi o notatki z ćwiczeń , Ktoś zrobi dobry uczynek czy nie? Jak trzeba zapłacę. jak co priv:) -
Patrycja