MiNI PW [945]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Daniello

Witam,
    jestem uczniem uczelni prywatnej i za 3 dni mam egzamin poprawkowy z matematyki (absolutne podstawy). Szukam osoby, która pomoże mi rozwiązać ten problem. Pomoc rzecz jasna dobrze płatna.
    Pozdrawiam
  • Uleńka

!!! UWAGA WARSZAWA !!!

Witam,

Jestem studentką piątego roku UW i piszę pracę magisterską z zakresu psychologii środowiskowej.

Zależy mi na poznaniu opinii mieszkańców Warszawy dotyczących ich miasta.

Jeśli mieszkasz w Warszawie i zgadzasz się na wypełnienie krótkiego kwestionariusza, proszę kliknij na poniżej zamieszczony link:

http://www.srodowiskowa.psychologia...

Pozdrawiam serdecznie
    i z góry dziękuję za pomoc,

Urszula
  • caroline

Mam pytanie do starszych kolegów i koleżanek, czy opłaca się kupować książki takie jak zbiór Banasia, "Zarys matematyki wyższej" czy Fichtenholza? Widziałam je na targach książki w gmachu, wiem ze sie z nich korzysta ale czy przez cale studia czy tylko jeden semestr? Warto miec swoje książki?
  • nie3e!

Fichtenholza już na pierwszym roku kupiłem trzy tomy i dość często mi się przydają (ale to dlatego, że chciałem czegoś więcej niż tylko analizę zaliczyć :P ).
  • caroline

Na targach widziałam 2, w antykwariacie można to znaleźć??
  • nie3e!

To bardzo powszechny podręcznik i nie ma problemów ze zdobyciem go. Chociażby tutaj można:
    http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/35...
  • caroline

Wielkie dzięki za info :))
  • .

Ja bym wypożyczył po prostu z biblio. Chyba że ktoś ma za dużo kasy, to niech kupi :]
    Edit: Dodam, że kupiłem kilka książek, ale zerknąłem raz czy tam dwa razy i leżą do teraz. Wszystko więc zależy od człowieka. Jeśli wiesz, że będziesz czytała często, to lepiej kup i będziesz miała na zawsze. Jednak jeżeli chcesz korzystać z nich tylko przez jeden semestr, żeby zaliczyć przedmiot, to odradzam.
  • Patrycja