-
Anonim
czy ktos widzial/slyszal/jezdzil na takim "egzotycznym" motocyklu jak Junak Gladiator GT650? jak na razie widzialem to tylko w internecie i ciekaw jestem czy ten cud techniki wogole jeździ:) -
pieprzony marzyciel
o_0' co?! aa ale ty chyba mowisz o jakims nowym modelu bo ja mam tylko oryginal z 63 ale tam byl silnik 350; ) -
Anonim
oryginalne sa wspaniale, ale te nowe mnie interesuja - chocby dlatego, ze nikt o nich nie wie:)
http://www.junakmotor.pl/HTML/gladi...
tu jest nawet zdjecie. ale niewiele wiecej mozna sie doszukac. -
haribo
W sumie to wyglada tak samo jak Hyosung, czyli nastepna podjebka suzuki sv :P -
-
Anonim
dla mnie to moze byc maluch po przejsciach, bylebym widzial to na papierze. zero info, jakichkolwiek komentarzy. ciekaw jestem co to za sprzet...silnik V-twin cholera? jeszcze jak sie okarze, ze cos z tej konstrukcji powstalo w Polsce, to juz bede naprawde w szoku. ale oszukiwac sie nie bede na wyrost:) -
talar
"W sumie to wyglada tak samo jak Hyosung.."
Bo to jest hyosung:]
dla scislosci gt 650 comet chyba.
http://www.cmgonline.com/bikes/mode... -
talar
-
Anonim
-
neshenti
tydzień robisz, tydzień jeździsz :D nawet nowym modelom cieknie ze skrzyni olej :D kocham je są fajoskie ale :DD -
Kefas
Tak naprawdę oprócz nazwy te junaki nie mają nic wspólnego z naszą niegdysiejszą rodzimą produkcją, więc moim zdaniem nie ma co się nimi podniecać :) -
neshenti
Kefas ja mówiłam bardziej o starych dobrych junakach :D chodź z niewiadomych powodów nowe też ciekną :D -
haribo
co do wycieków w starych junkersach jestem zdania ze wszystko jest do zrobienia, pomijajac juz cylindry od garbusa... mrrrr 500ccm w junaku; D -
DaMnOsUs
u mnie krąży junak z silnikiem garbusa.
więc nie wiem czy to jeszcze "junak" -
Twardy
Zdaje sie ze stosunkowo niedawno byl test w Swiecie Motocykli tego nowego junaka i wynikalo z niego ze nie jest taki zly, tylko jakies pierdoly chyba mieli mu do zarzucenia. -
DaMnOsUs