MSBiS [732]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Michał

Witam
    Chciałbym się dowiedzieć od Was, byłych i obecnych kursantów jak Wam się podoba w/w szkolenie? Czy jest opłacalne ( obecnie jestem uczniem 4 klasy w technikum gastronomicznym), lecz po ukończeniu szkoły i mam nadzieję również studiów podjąć pracę jako barman.
    Proszę o szczegóły na temat tego szkolenia; )
    Pozdrawiam serdecznie
  • Anonim

Jestem w trakcie szkolenia, moge powiedzieć że wykłady są bardzo ciekawe połączone z ćwiczeniami, luźla atmosfera i BARDZO DUŻO materiału do zapamiętania. Poza tym prawie nie ograniczony czas do dodatkowych ćwiczeń. Jeśli chcesz podjąć prace jako barman to polecam.
  • Czarek

Czym się różni "szkolenie" od "kursu" ? Poza ceną rzecz jasna; ]
  • MSBiS

SZKOLENIE BARMAŃSKIE:

Czas trwania:
    dwa tygodnie (plus nielimitowany czas na treningi, konsultacje i utrwalanie wiedzy)

Plan zajęć:
    codziennie (od poniedziałku do piątku)

Egzaminy:
    teoretyczny oraz praktyczny (nielimitowany nieodpłatny czas na „poprawki”)

Certyfikat:
    wystawiany jest po zaliczeniu egzaminów końcowych, stwierdza przygotowanie do fachowego wykonywania zawodu barmana

Jest to kompleksowe Szkolenie z wiedzy i umiejętności barmańskich.

Poza podstawową i ogólną wiedzą przekazywaną na Kursach Barmańskich (które trwają 3-5 dni, co nie pozwala przygotować się do pracy czy zdobyć kwalifikacji i wiedzy), obejmuje m.in.:

•Alkoholoznawstwo oraz Miksologię
    wszystkie kategorie (których uczymy w praktyce – nie teoretycznie, każdy ma możliwość nielimitowanych treningów i konsultacji)
    •Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowowego
    •Profesjonalne warsztaty, degustacje i prezentacje „Whiskey”, „Tequila”, „Koniak”, „Szampan”, etc.
    •„Kawy”
    (obsługa ekspresu ciśnieniowego i znacznie więcej)
    •„Cygara”
    (historia, produkcja, sztuka serwowania i degustacja)