Narciarstwo [4312]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

na jakim sprzecie mykacie?
    ja osobiscie mykam na RC4 i bardzo fajnie sie na nich myka
    a buty mam fischer'a F9000 race ti

w polaczeniu z nartami daja doskonale wlasciwosci trakcyjne
    po prostu czujesz kazda nierownosc stoku...
  • the ?

atomic sl:11 + buty salomon xwave 8 :D i jestem zadowolony....doskonale mi sie jeździ
  • Marcin

Atomic SL9 06/07 + Neox 412 + Atomic MX11.

Nie mam dużego doświadczenia narciarskiego, ale te narty to dla mnie coś wspaiałego, moge na nich skręcać jak chce, same sie sluchaj, na poprzednich carvingach (head C-120) mogłem jeździć swobodnie tylko średnimi i długimi skrętami, przy krótkich nie ma tej płynności jak na SL9.

Dodam jeszcze, że nie testowałem tej konfigracji w komplecie tj. buty kupiłem niedawno, poprzednie już nie dawały rady do tych nart.
  • Anonim

Salomon Streetracer 60 z wiązaniami C711 i buty Salomon Performa 7.0

Z nart niestety nie mogę być zadowolony, ale wtedy gdy kupowałem cały sprzęt zapłaciłem za niego 1400zł, więc nie stać by mnie było nawet na Atomici SL 9.

Moje salomony są przede wszystkim za miękkie. Porównywałem z Atomicami SL 9, Fischerami RX 8 i Fischerami S400, każde z nich były o niebo lepsze od moich.
  • Baranek

poprzednie sezony to atomic beta carv 9.18
    a teraz mam dynastar speed omeglass + lange world cup 130
  • the ?

>Baranek napisał
    >poprzednie sezony to atomic beta carv 9.18
    >a teraz mam dynastar speed omeglass + lange world cup 130

no to sie przesiadłeś....z malucha do ferrari =D ... jezdzilem na tych dynastarkach....cudowne narty
  • Anonim

narty: atomic sl11
    wiazania: neox 412
    buty: salomon costam :)
  • Maciej

a ja se mykam na salomonkach ccrossmaxach V12; ]. rok temu je wypozyczyłem i tak mi sie dobrze jeździło ze sobie tydzien temu je kupiłem; ]
  • Anonim

>Beatles napisał
    >na jakim sprzecie mykacie?