Heineken Open'er Festival 2012 [8033]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • tymianek

witam
    tak sie chcialem zainteresowac czy duzo ludzi z Torunia sie wybiera? bo watek nie istnial,wiec moze wszyscy jada na zmywak do UK a nie na najlepsza impreze w Polsce...
  • space maker

Ja w Toruniu tylko a może i aż studiuję, ale będę stąd wyruszał bo mam ostatni egzamin dwudziestego ósmego. Więc może do zobaczenia na Głównym :)
  • tymianek

na glownym raczej nie,w pociagach bedzie masakra dlatego wybieram sie z ekipa samochodem bo mam kombiaka:) my jedziemy juz w czwartek zeby sie spokojnie rozbic i pomelanzowac troche bo rok temu wpadlismy na ostatnia chwile i pare koncertow przegapilismy bo stalismy w kolejkach... Szykuje sie dobry spęd
  • Anonim

SOFA jedzie;)
  • Anonim

ja tez!; ] ale dopiero 29
  • tymianek

No widze ze jakis odzew jest, ale marny.Teraz na szczescie nie trzeba zrezygnowac z openera na rzecz pracy w anglii,mozna zawsze przyleciec/przyjechac na weekend ,poszalec i wrocic. Dlatego pewnie bedzie wiecej ludzi niz w zeszlym roku.
  • Anonim

jedziemy, jedziemy..

choć mieszkam teraz w Warszawie, to i tak jadę przez Toruń (30.06)

:)
  • asco

Taaaak! Opener. Jeszcze dwa tygodnie...

Wyjazd z Torunia we czwartek po poludniu (jak szef da).

Cos was malo a z kim nie rozmawiam to mowie ze jedzie albo ze chyba jedzie.

btw jedziecie na pole czy jakas miejscowka alternatywna?
  • Anonim

no ze mna też zabiera sie kilku znajomych;]
    na pole.
  • tymianek

trzeba jechac we czwartek bo jakby sie okazalo ze beda atrakcje typu basement jaxx to szkoda by bylo to przegapic.moze byc sympatycznie,cos sie wypije,pozna nowych ludzi,pogada sie...
  • czibo...powtórz.

Jadę.. planów konkretnych nie mam
  • Anonim

melduje sie na rozkaz. jedizemuy w czwartek i stopem na pole
  • tymianek