-
tymianek
witam
tak sie chcialem zainteresowac czy duzo ludzi z Torunia sie wybiera? bo watek nie istnial,wiec moze wszyscy jada na zmywak do UK a nie na najlepsza impreze w Polsce... -
space maker
Ja w Toruniu tylko a może i aż studiuję, ale będę stąd wyruszał bo mam ostatni egzamin dwudziestego ósmego. Więc może do zobaczenia na Głównym :) -
tymianek
na glownym raczej nie,w pociagach bedzie masakra dlatego wybieram sie z ekipa samochodem bo mam kombiaka:) my jedziemy juz w czwartek zeby sie spokojnie rozbic i pomelanzowac troche bo rok temu wpadlismy na ostatnia chwile i pare koncertow przegapilismy bo stalismy w kolejkach... Szykuje sie dobry spęd -
Anonim
-
-
Anonim
-
tymianek
No widze ze jakis odzew jest, ale marny.Teraz na szczescie nie trzeba zrezygnowac z openera na rzecz pracy w anglii,mozna zawsze przyleciec/przyjechac na weekend ,poszalec i wrocic. Dlatego pewnie bedzie wiecej ludzi niz w zeszlym roku. -
Anonim
jedziemy, jedziemy..
choć mieszkam teraz w Warszawie, to i tak jadę przez Toruń (30.06)
:) -
asco
Taaaak! Opener. Jeszcze dwa tygodnie...
Wyjazd z Torunia we czwartek po poludniu (jak szef da).
Cos was malo a z kim nie rozmawiam to mowie ze jedzie albo ze chyba jedzie.
btw jedziecie na pole czy jakas miejscowka alternatywna? -
Anonim
-
tymianek
trzeba jechac we czwartek bo jakby sie okazalo ze beda atrakcje typu basement jaxx to szkoda by bylo to przegapic.moze byc sympatycznie,cos sie wypije,pozna nowych ludzi,pogada sie...
-
czibo...powtórz.
-
Anonim
-
tymianek
no widze ze juz w czwartek spora ekipa sie tam zbierze.mam nadzieje ze alter art zapewni jakas rozrywke, w ostatecznosci bedzie sie łoić browary i wspominac zeszlorocznego heinekena:) -
Anonim
-
sebastian
-
flausz
-
sebastian
-
Krzychu
ja jadę w piątas PKP o 14.30 (2x osobowy) albo o 15.22 pośpiechem. Zależnie od tego kiedy egzamin skończę :D
ktoś może będzie jechał w podobnych godzinach? -
tymianek