-
Jestem Chomikiem
>Psyloxxx napisała:
>>eee tam napisał
>>Bolesną obstrukcję też potrafisz przewidzieć?
>
>wszystko umiem!!
dobra jest!
Jeśli się boicie to ja pierwszy się z nią napije... -
Anonim
-
D.j Rutko
ja jestem jedi i cwicze potege umyslu;) a tak na serio to cos w sobie czuje ale ze jestem realista to nie wiem czy to prawda czy tylko to umysl sie ze mna bawi. ps ja tez z wami pije;) -
Ewa Rojek
Tak. Do pochłaniania ogromnych ilości jedzenia.
aaaaaa, to nie ten wątek :) -
-
Feniks
Hahah -też mam zdolność do pochłaniania ogromnych ilości jedzenia -żrę poza śniadaniem i kolacją trzy obiady dwudaniowe i czekoladę w ilości od jednej do pięciu tabliczek :D A jak jem mniej to chudnę :P -
D.j Rutko
ja mam zdolnosc do niejedzenia i do nie spania przez dluzszy czas; ) a co najlepsze ja nie zmieniam mojej wagi juz od co najmniej 6 miesiecy xD -
Feniks
Wow, ale wymiatasz!; ] Może to zdolność do fotosyntezy i hibernacji?; ] -
D.j Rutko
fotosynteza odpada bo nie jestem zielony xD a hibernacja to nie lubie zimna.; ) -
Feniks
Może po prostu Twoje chloroplasty tak wymiatają, że są niewidzialne XD -
D.j Rutko
-
Feniks
Zatem wow -jednak nie jesteś hybrydą człowieka i rośliny :] Ale szok! -
D.j Rutko
>Feniks napisała:
>Zatem wow -jednak nie jesteś hybrydą człowieka i rośliny
>:] Ale szok!
bo zaraz ugryze xD -
Ewa Rojek
-
Ewa Rojek
>niestety malo pracuje ze swiatlem wiec odpada na 100%
Aaaaaa. Jesteś górnikiem? :)
Czy fotografem w ciemni? :) -
D.j Rutko
jestem bodyguardem obiektow nie ruchomych i mam nocne zmiany przewaznie -
-
Marcin
Pomagam w rozwiązaniu wszelkich problemów: zarówno w sprawach życia codziennego jak i trudnych, w poszukiwaniu osób, w sprawach wstydliwych, oraz innych... Nie odpowiadam na pytania związane ze śmiercią. Pomagając kobietom w ciąży korzystam jedynie z daru jasnowidzenia oraz telepatii. Moja pomoc jest darmowa, przyjmuję jedynie dobrowolne wpłaty płynące z chęci serca.
Zapraszam na: http://wrozbita.com.pl -
Simple Girl