Pedagogika UW [1966]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Karolina Gawryszewska

Proszę o pomoc w wyborze wykładowcy, biorąc pod uwagę antropologię, logikę oraz problemy współczesnej psychologii. Jestem studentką studiów magisterskich stacjonarnych.
    Pzdr,
    Karolina
  • Anusieńka

Kto się zamieni ze mną na problemy współczesnej psychologii z czwartku z godziny 10, na godzinę 13:30. Bardzo mi zależy na tym, gdyż pracuję w szkole i udałoby mi się dzięki temu pogodzić plan w szkole z zajęciami na uczelni. Bardzo proszę, żeby się jakaś dobra duszyczka ze mną zamieniła. Będę niezmiernie wdzięczna :)
  • Kuzka

Czy ktoś wie co z logiką?
  • po prostu ja :D

Czyli nie tylko ja mam ten problem? Pocieszające; ) Wydaje mi się, że to wina serwera. Może trzeba to zgłosić mejlowo... ?
  • Ola Sońta

Dzwoniłam dzisiaj do sekretariatu, bardzo uprzejma Pani powiedziała że wiedzą o problemie z rejestracją na logikę. Kiedy coś się ruszy - nie wiadomo...
  • Ola Sońta

Ze strony wydziału:
    ZAPISY NA LOGIKĘ NIE POWIODŁY SIĘ Z POWODU BŁĘDU (brak limitu).
    REJESTRACJA ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE: 30.09 (21:00) – 02.10. (23:59).
    NAZWA REJESTRACJI: 2300-2011Z-LOGIKA-DS.
  • klarasek

Anusieńka, myślę że nie będzie problemu. Ja jestem zarejestrowana na poniedziałek na 11 -13.15 a zależy mi żeby mieć zajęcia przedpołudniem bo pracuję w świetlicy szkolnej popołudniami. Napisałam maila do prowadzącej a ona odpisała że nie ma problemu :)
  • klarasek

jeszcze jedno pytanie. Czy byłby ktoś może chętny na zamianę grupy z antropologii? z wtorku o 10 na środę o 10 albo czwartek . 10 bądź 8. Zasadniczo mi wszystko jedno byleby ta grupa była przed połudnem i nie we wtorek bo mam tam wykład :/ jakby komus było wszytsko jedno w jaki dzień ma te zajęcia to byłabym baaardzo wdzięczna za zamianę.
  • >MSZ<

W wyniku niekorzystnego zbiegu okoliczności przegapiłem rejestrację. Co zrobić w takiej sytuacji? Wie ktoś może?