-
fuck...
mam prośbe, czy ktoś mógłby mi napisać jak podłączyć sie do internetu w pjwstk? (chociażby w bufecie). Ja łącze sie z siecią pjwstk i teoretycznie jestem połączony, ale strony nie działają, o co kaman? nie jestem informatykiem, więc prosze o pomoc; ]
PS: mam windowsa viste... (ała... nie bić XD ) -
Anonim
http://www.bss.pjwstk.edu.pl/joomla...
http://www.bss.pjwstk.edu.pl/joomla...
http://www.bss.pjwstk.edu.pl/joomla... -
Anonim
Właśnie dzisiaj po raz pierwszy próbowałem się połączyć moim lapkiem do wifi PJWSTK. Też mam nieszczesna Viste; / Duzo ludzi widzialo, jak przezywalem operacje konfigurowania neta na wykłądzie z HKJ; P
A ogólnie to masz dwie sieci - "PJWSTK" i "eduroam".
PJWSTK - bez zabezpieczeń, nie trzeba nic konfigurować prawie, ale trzeba skonfigurować połaczenie VPN z PJWSTK, zeby mozna było podlaczyc sie do internetu (na BSSie jest program automatycznie konifgurujacy VPN)
eduroam - zabezpieczone połączenie, męczyłem sie z tym mnóstwo czasu, mimo wykonania konfiguracji tak jak w instrukcji na BSSie. W końcu - po zrestartowaniu Visty i odznaczeniu jakiejs pierwszej lepszej opcji w konifguracji zabezpieczen - zaczelo dzialac. -
Lilli
ok....
GDZIE w BSSie ten program do sciagniecia... pozno jest, moze niedowidze?... -
-
Anonim
-
Popiołkas
tak jak ktos wyzej napisal:) pjwstk bez zabezpieczen, stary dobry eduroam z:) cięzko wytlumaczyc co trzeba zrobic zeby sie polaczyc z eduroamem na gronie (chyba wszystko jest na bss), ale jak by ktos mial problem, to na jakims wykladzie na glownej auli niech podejdzie do mnie (miejsca na gorze po lewej stronie, jak sie stoi twarza do wykladowcy) to pomoge;) -
Antares
Ta, łatwo nas zlokalizować bo to takie zagłębie laptopowe na auli w tym jest dwóch gości którzy mają fryzury jakby widelcem w kontakcie grzebali więc nie sposób nas pomylić; ) -
Lilli
-
fuck...
uuu superrrr! dzięki! po całodniowym męczeniu laptopa, udało mi sie (chyba fartem) połączyć. Arigatou! -
Anonim