-
ATA
W imieniu Koła Naukowego Project Management zapraszam na spotkanie z Marcinem Charkiewiczem - jednym z najlepszych specjalistów od ergonomii systemów informatycznych w Polsce.
Wykład pt. "Projektowanie zorientowane na użytkownika, czyli o praktycznej stronie użyteczności produktu informatycznego" będzie dotyczył coraz ważniejszego aspektu każdej aplikacji-usability, a w tym interfejsów użytkownika.
Start 12 stycznia 2006 (czwartek) godz. 16:00 Duża Aula
Więcej info na stronie http://pm.pjwstk.edu.pl/wydarzenia -
яazo я
to chyba jakiś żart, żeby ktoś z TePsy mówił o ergonomii systemów...
hahahahhah...rotfl ....:) -
Anonim
-
яazo я
nono, bo zaraz dostatniesz 1000 liścików miłosnych
i będziesz 2 godzinki z nimi pracował :P -
-
Ufo aka Juggalo
skrzynke szkolna sprawdza 1oo% studentoow....wiec jaki jest sens dublowac ta sama informacje? -
яazo я
ja nie sprawdzam :P
ale już też nie jestem studentem :)
pomyśl o tych co mają zablokowane konta:P -
arvind
ja tez nie sprawdzam wiec nie wypowiadaj sie za ogół.
Fakt że wykład poprowadzi ktoś z tpsa nie znaczy ze akurat ta osoba jest odpowiedzialna za panującą tam sytuację. To tak jakbyś naśmiewał się ze studentów z naszej uczelni którzy programują coś dla microsoftu. To nie ich wina że windows jest jaki jest. Nie znasz człowieka to się nie wypowiadaj. -
яazo я
o przepraszam pana poważnego,
czyżby nowi informatycy z poljapa są sztywni ala Ci z PW ?? -
Ufo aka Juggalo
-
arvind
ech nie o to chodzi przeciez wiecie. nie uważacie ze to troche nie fair co robicie ? staramy się jako koło PM'u zaprosić kogos do naszej uczelni zeby podzielił się swoją wiedzą. Staramy się jak możemy a Wy co ? nie znacie człowieka a już jakieś aluzje jakby to wszyscy powiązani z tpsa byli jacyś upośledzeni. (nawiązuje do tego co napisałem wyżej o microsoft'cie). Naśmiewacie się z tego kogo zaprosiliśmy nie patrząc na to że trochę wysiłku nas to kosztowało i uważamy że wybraliśmy odpowiednią osobę.