Pływanie [6793]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Kip smihlinq

czy ma ktos moze doswiadczenia zwiazane z kontuzja barku? trenuje plywanie i wlasnie mam diagnoze od lekarza na zapalenie stawu barkowo ramiennego w obrocie od 110-130 stopni i chodze na rehabilitacje 2 miesiace juz i nie widac za duzych efektow. moze moglibyscie cos poradzic na to ?
  • Remek

Ja niestety nie znam się na kontuzjach :( Mogę jedynie życzyć szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam! :)
  • aNGie buNGie

ja rowniez przylaczam sie zyczen szybkiego powrotu do zdrowia:)
  • Kip smihlinq

bardzo dziękuję:* mam nadzieję że to nie skońćzy się operajcą bo wtedy AWF....szkoda gadać.
  • Anonim

taka kontuzja barku jest raczej do wyleczenia......raczej bo sam sie z taka wlasnie zmagam. od 5 miesiecy moj ruch lewa reka jest dosc ograniczony a jesli pelny to bardzo bolesny. lekarz po USG stwierdzil: zwyrodnienia, zwapnienia, <i jeszcze z pol strony pierdol> ogolny stan barku slaby. dostalem rehabilitacje: laser, komora kriogeniczna.....mam nadzieje ze wszystko wroci choc troche do normy. niestety musze Cie zmartwic..jezeli masz podobna diagnoze i nie bedzie operacji to jedynie bol da sie zaleczyc...zwyrodnienia, zwapnienia, etc. pozostana na zawsze. przede mna jeszcze 15 wizyt w komorze...podobno ma pomoc w 100%...okaze sie wkrotce.
    Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
  • Kip smihlinq

na usg nic mi nie wyszlo, wszystko niby w porzadku, a lekarz stwierdzil zwyrodnieniowo-przeciazeniowe zapalenie osi obrotu barku 110-130 stopni-dokladnie cos takiego i chodze od 3 miesiecy na rehabilitacje i raz jest lepiej a raz gorzej, a operacji wolalbym uniknac. chodze na prady, lasery, pole magnetyczne, jakies cwiczenia pierdolowate i krioterapie. mam nadzieje ze cos z tego wyniknie w pozytywna strone bo ile sie mozna leczyc na to samo...
    wzajemnie zycze powrotu do zdrowia:)
  • Szymaniak