-
Maciek
a ja mam takie pytanie
w ofercie jezykow i lektoratow sa tez podane godzina i dzien tygodnia, w ktorych one sie beda odbywac
problem w tym, ze ja np. na swoim wydziale nie mam jeszcze planu zajec i wolalbym uniknac tego, ze zapisze sie na jakies odpowiadajace mi lektoraty a potem muka bo mam wtedy np. cwiczenia z czegos na wydziale
w zwiazku z tym pytanie-czy te godziny podane teraz beda takie na bank?
z gory dzieki -
pajdżer
-
Maciek
czyli co, jak mi sie w plan nie wpasuje to co wybrałem to mam lipe i musze zmieniac lektorat tak? -
Mateusz xxx
A ja mam pytanie nieco innej natury. Otóż: jak sie zapisać na cokolwiek? Trochę to dziwnie brzmi pewnie, ale zdałem B2 i wszędzie jest napisane że trzeba to zrobić na stonie sjo, tyle że nie mam pojęcia gdzie, co i jak. Szukam we wszystkich zakładkach ale nic takiego nie widzę. Domyślam sie że trzeba mieć swoje konto. Zatem musze się gdzies zarejestrować? Proszę powiedzcie cokolwiek, bo od jutra zapisy a ja nadal jestem zielony. -
-
Prodion
W zakładce zapisy masz nieaktywną opcje "zapisy" jutro będzie aktywna to się zapiszesz, w czym w sumie problem ?? Oferta wisi na stronie aktualna. -
Mateusz xxx
super, dzięki za info, bałem się po prostu ze trzeba się gdzies rejestrować itd. i ze powinienem juz to zrobic, a jutro tylko zaznaczyc co chcę miec, ale skoro to dopiero jutro to mnie uspokoiłes, dzieny -
pajdżer
>Maciek napisał
>czyli co, jak mi sie w plan nie wpasuje to co wybrałem to
>mam lipe i musze zmieniac lektorat tak?
Dokładnie, a później są problemy żeby się gdzieś dopisać bo powyżej limitu osób nie chcą lektorzy dopisywać. Mą -
Piotr .
Czy limit bezpłatnych godzin w SJO przysługuje na cały tok studiów na PW, czy w ramach danego kierunku? -
Madzia...;*;*;*; *
Sprzedam Książkę Ready for CAE(czerwono-czarna okładka z "biegaczem" :P ). cena promocyjna 60 zł.(nówka sztuka, 2 unity zrealizowane wiec niezniszczona) Angilski miałam z mgr Brian Dunn :) Chętnych proszę o kontakt na gg : 12226468 -
๑Anita23๑