-
Klaudia Kunegunda
Mam pytanko, pewnie dośc popularne... chciałabym isc na PW na transport, czy ktos mi powie czy mozno cisną z fizy i z matmy na tym?? i czy trudno jest dostac sie do szkoły?? -
FRED
-
Marcin
>Chuck_Testa napisał
>wieczna impreza :D
>pzdr
Oczywiście odpowiedział "nasz student"... także tego, lubisz zabawę to zapraszamy;] Takich "fantastycznych" kolegów na szczęście już niewielu zostało. -
FRED
Sprostowanie:
Nie studiowałem, nie studiuję, i nie będę studiował na transporcie :P. Miałem jednak przez 2 lata w pokoju w akademiku gościa z transportu i tak szczerze to nie widziałem go nigdy z książką, a częściej z butelką, lub w ogóle w pokoju nie bywał, a bez trudu przeszedł na 3 rok. Teraz już pewnie inżyniera robi :D
pzdr -
-
Klaudia Kunegunda
Hehe :D no to nie pocieszyliście; )) bo gadałam z ludzmi z PG to mówili że ostre oro nawet na transporcie z fiza i matma; / a trudno sie dostac na uczelnie?? -
Marcin
Świetnie, że zrozumiałeś... dokłądnie to miałem na myśli, że nie studiujesz. Kiepskim informatorem jesteś w związku z tym. Wszyscy wiedzą, że Transport to nie MEL ani MiNI ale wyobraź sobie, że tu też mamy studentów, którzy ten wydział wybrali świadomie i ostatnio jest znakomita wiekszość studentów. Historie kolegów którzy bez książki w terminie zdobywają dyplomy możesz sobie darować. Czy trudno się dostać? Gdzieś krąży zestawienie progów punktowych i ku zdziwieniu kolegi wszechwiedzącego nie wystarczy zdać maturę aby być studentem WT.
Pozdrawiam -
Klaudia Kunegunda
To co trzeba jeszcze zrobic oprócz zdania matury?? :) czyli po krótce stwierdzasz, że tak jak wszedzie uczyc sie trzeba ale nie jest to poziom hard? :) -
Ann