Politechnika Warszawska [12280]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Cześć wszystkim.
    Mam takie pytanie/prośba o wypowiedz/komentarz do tematu. Osobiście nie studiuję tam, tylko tu na pewu. Przeglądając grono Naszej społeczności od czasu do czasu można się napotkać na teksty od różnych ludzi, że "SGH, to ... głu, do dup..., lipa... bezmuz.. ", lub zdjęcia gdzie na rondzie Jazdy Polskiej napisy na śniegu Szkoła Główna .... , przykładów można mnożyć. Właśnie w czym tkwi ta sprawa i rzecz ? Dlaczego niektórzy studenci/tki Polibudy jadą po SGH ?

• Kamil

Mi się wydaje, że jest tak dlatego, że najbardziej ch**owa jest Szkoła Główna Handlowa.

A tak na poważnie, to myślę się, że to raczej takie przekomarzanie się, nie ma jakiegoś poważnego powodu, po prostu "nie lubimy" ich, bo są blisko, ale nie są z PW.
    Oczywiście, niektórzy zarzucają ludziom z SGH, że nie są pomocni, że zrobią wszystko, żeby zaliczyć, ale to nie dotyczy całej tej szkoły i pewnie większość z nas to wie.
  • Anonim

Mi się wydaje, że takie jeżdżenie po SGH dotyczy całej Warszawy, a na pewno nie tylko Politechniki Warszawskiej. Przynajmniej mi się częściej zdarza słyszeć takie stwierdzenia z ust studentów innych uczelni, niż nasza.

A dlaczego? Nie wiem - taką "renomę" już mają... :D
  • Anonim

po prostu po kimś trzeba jechać -skurat kiedyś padło na SGH i tak zostało, ale nie martw się nie ograniczamy się tylko do SGH po innych uczelniach też jedziemy! i vice versa.
  • Gutek

Może dlatego że myślą że są fajni. Studiują zarządzanie a nawet nie wiedzą czym mają zarządzać. Kreatywnością i umiejętnościami nie umywają sie do inżynierów. Pracują w sektorach finansowych dobrze opłacanych z resztą. Sami nawzajem siebie nie lubią i wygryzają się bo konkurencja o staże i praktyki jest duża.