Psychologia [9030]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

witam wszystkich chcialam prosic o rade bo jestem tegoroczna maturzystka i chce sie wybrac na psychologie...
    interesuje mnie najbardziej wwa ale na inne miasta tez jestem otwarta:)
    poradzcie:)
    pozdrawiam
  • .

Jeśli masz $$ to zapraszam do siebie.Studiuję na SWPS,co prawda nie psychologię ,ale słyszałem od tych co studiują ,że są zadowoleni.Słyszałem że fajna atmosfera jeśli chodzi o ludzi panuje na WSFiZ na Pawiej,tylko że tmci ludzie boją się że dostaną papier psychologa z uczelni ekonomicznej.Zdeka dziwne nie?Obecnie SWPS według najnowszych rankingów ma 1 miejsce jeżeli chodzi o niepaństwową,niebiznesową uczelnię.Ale to i tak zależy od studenta,jak się będzie przykładał.No nie:)
  • Dąbrówa-Olszówa NowyLepszySatan

Łodź odpada... jak krokodyl
  • Anonim

Kraków UJ psychologia klasyczna - dla tych o mocnych nerwach :)
  • dora

w Gdańsku jest fajnie:) co prawda 1 i 2 rok trochę ciężko (ale chyba jak wszędzie - z tym że do Gdańska ciężko jest się dostać i ciężko wylecieć:)

alee...jak sie już przezyje (co w sumie nie jest AŻ tak trudne) to od 3 roku jest świetnie:)) ja mam np 6 przedmiotów w semestrze (+ seminarium), dużo warsztatów, ćwiczeń, zajęcia sama sobie wybierasz czyli chodzisz na co chcesz a nie na co musisz, no i najważniejsze - świetni ludzie!! polecam

no i dodatkowy atut - wydział jest 50-100 metrów od morza - wypasik:))
  • Grono.Net