- 1
- 2
-
Anonim
W związku z licznymi wątkami poszukiwawczymi od dziś proszę tego typu pytania zamieszczać tu. Jeśli ktoś korzytsał i chce polecić/odradzić- również zachęcam do pisania. -
Anonim
Zaburzenia osobowości,psychonerwice Andrzej Jakubik :) mój wykładowca,zajebisty fachowiec i mądry człowiek -
Anonim
Andrzej Jakubik nie prowadzi prywatnej praktyki - chyba nie często wpadasz na wykłady, co? :)
Ale sam profesor poleca swojego asystenta dr Tomasza Jaroszewskiego.
-
Anonim
-
-
Anonim
-
j m
-
me(l)anże
Witam.Tak jak w temacie chciałbym spotkać się z psychologiem aby pomógł mi przezwyciężyć nieśmmiałość.Ile to kosztuje?jestem kompletnie zielony w tym temacie -
A.
Kontynuuję wątek. Poszukuję sprawdzonego psychologa w Warszawie. Zakres - nie wiem, generalnie naprawa wszystkich sfer życia (chętnie też seksuologa zarazem). Niestety nie mam za dużo pieniędzy - czy jest w ogóle szansa na znalezienie jakiejś bezpłatnej poradni albo niedrogiego terapeuty? Bo nie chcę już dłużej z tym zwlekać, a inaczej musiałabym, póki nie znajdę jakiejś dobrej pracy. Bardzo liczę na waszą pomoc. Dziękuję. -
Aleksandra
-
Tańcząca Z Wilkami
Czy ktoś wie coś na temat tego pana Andrzeja Setmana? Czy on jest dobrym psychologiem? Znalazłam tu jego stronę i umówiłam się na wizytę i chciałabym żeby ktoś mi odpowiedział. -
Izabela Czubek
Spotkania z psychologiem są na tyle skuteczne, na ile dobry jest psycholog. Jednak zawsze warto spróbować, bo rzeczywiście potrafią pomóc.
Polecam Wam Vedic Art- prostą i skuteczną metodę pobudzania prawej półkuli mózgu po przez 17 zasad, które podaję w trakcie warsztatów. Metoda ta jest polecana wszystkim, którzy mają trudności w pracy, szkole, domu. Nie umieją przezwyciężyć lęków i zahamowań. Także tym, którzy czują wypalenie zawodowe, brak kreatywności i nowych pomysłów.