PSYCHOLOGIA UW [3630]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • pepin rudobrody

witam

jestem studentem V roku. udzielam korepetycji ze statystyki, obsługi SPSSa, wykonuję też analizy stytystyczne (do prac rocznych, magisterki itd.)... zbliża się koniec semestru, więc warto pomyśleć o tym jak najszybciej, bo w styczniu zaczyna się już sesja, więc czas nagli...; )

biorę 40 zł za godzinę.

pozdrawiam!
    Paweł
  • pepin rudobrody

hej!

jeżeli ktoś potrzebuje nadal pomocy z analizą statystyczną, statystyką lub SPSSem, to udzielam nadal korepetycji...

pozdrawiam
  • wronka z 3G :)

hej,

jestem absolwentką Psychologii UW po specjalizacji psychometria stosowana dodatkowo z doświadczeniem w pracy w instytucie badawczym chętnie UDZIELĘ KOREPETYCJI ZE STATYSTYKI, SPSSA oraz POLICZĘ DANE DO PRACY MAGISTERSKIEJ LUB INNEJ PRACY.

szczegóły na priv-a

Weronika

• pepin rudobrody

absolwent psychologii wykona analizę statystyczną z wybraniem wyników istotnych, interpretacją tych wyników, odniesieniem do przewidywań/hipotez oraz opisem, co zostało wykonane... cena: 50 zł za godzinę pracy (przeciętnie taka analiza zajmuje koło 2 h)

pozdrawiam
    Paweł Tempczyk
  • Anonim

Witam bardzo pilnie poszukuję człowieka do zrobienia analizy/obliczeń stat do empirycznej.

Oczekuję rzetelności i ogarnięcia, płacę za efekty.

Pozdrawiam i czekam - PILNE!!

Władek
  • pepin rudobrody

absolwent psychologii udzieli korepetycji ze statystyki oraz wykona analizę statystyczną z wybraniem wyników istotnych, interpretacją tych wyników, odniesieniem do przewidywań/hipotez oraz opisem, co zostało wykonane... cena: 50 zł za godzinę pracy (przeciętnie taka analiza zajmuje koło 2 h)

pozdrawiam
    Paweł Tempczyk
  • Oluś :*

Witam
    Bardzo pilnie poszukuję osobę do zrobienia analizy/obliczeń statystycznych do pracy empirycznej.
    proszę o kontakt na priv, albo na numer 506 852 949 lub email a.parkhotsik@gmail.com