PSYCHOLOGIA UW [3630]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Witam wszystkich czytających!

Jestem studentem filozofii, a od przyszłego roku akademickiego będę startował w rekrutacji na psychologię.
    Liczę, że nie zostanę "zabity" za zrobienie nowego wątku.

Mam kilka pytań:
    1) Jakie egzaminy czekają na studenta psychologii podczas pierwszego roku akademickiego? Jeśli można to proszę o podział na sesję zimową i letnią;
    2) Czy co roku muszę robić przynajmniej jedne zajęcia z koszy fakultatywnych, minimum trzydziestogodzinne? Jeśli nie to po co one są i jaki jest sposób użytkowania ich (rozliczania)?

Pozdrawiam ciepło! Do zobaczenia (mam nadzieję)! Z góry dziękuję za fachowe odpowiedzi!
    Marcin Rogalski
  • Chimek

http://www.psych.uw.edu.pl/o_studia...
    trzecie od góry będzie pomocne

a podobno studia uczą korzystania ze źródeł;)
  • Anonim

>Chimek napisał
    > http://www.psych.uw.edu.pl/o_studia...
    >trzecie od góry będzie pomocne
    >
    >a podobno studia uczą korzystania ze źródeł;)

Dzięki, czytałem. Już to wcześniej czytałem. Tylko po przeczytaniu mam gorszą sieczkę niż po "Enneadach" Plotyna, więc jest źle.
  • Olasek

ad 1) pierwszy semestr: wstep do psychologii, metodologia, logika, biologiczne mechanizmy zachowania; drugi semestr: psychologia poznawcza, statystyka, psychologia uczenia sie i pamieci
    ad 2) przez 5 lat trzeba wyrobic przynajmniej jedne zajecia z kazdego koszyka to jest raz, dwa jest malo zajec obligatoryjnych a jakos trzeba dobic do 60ectsow. jako ze juz studiujesz na innym wydziale, bedziesz mogl przepisac sobie chyba do 40 ectsow, ale to nie zwalnia Cie z wyrobienia minimum fakultetow i nie wystarczy do zaliczenia studiow. np. na pierwszym roku zajecia obligatoryjne sa za 34ectsy, a 26 trzeba zdobyc w inny sposob (fakultety, oguny, lektoraty), najsensowniejsze sa fakultety.
  • Jacek