-
Anonim
Witam wszystkich czytających!
Jestem studentem filozofii, a od przyszłego roku akademickiego będę startował w rekrutacji na psychologię.
Liczę, że nie zostanę "zabity" za zrobienie nowego wątku.
Mam kilka pytań:
1) Jakie egzaminy czekają na studenta psychologii podczas pierwszego roku akademickiego? Jeśli można to proszę o podział na sesję zimową i letnią;
2) Czy co roku muszę robić przynajmniej jedne zajęcia z koszy fakultatywnych, minimum trzydziestogodzinne? Jeśli nie to po co one są i jaki jest sposób użytkowania ich (rozliczania)?
Pozdrawiam ciepło! Do zobaczenia (mam nadzieję)! Z góry dziękuję za fachowe odpowiedzi!
Marcin Rogalski -
Chimek
http://www.psych.uw.edu.pl/o_studia...
trzecie od góry będzie pomocne
a podobno studia uczą korzystania ze źródeł;) -
Anonim
>Chimek napisał
> http://www.psych.uw.edu.pl/o_studia...
>trzecie od góry będzie pomocne
>
>a podobno studia uczą korzystania ze źródeł;)
Dzięki, czytałem. Już to wcześniej czytałem. Tylko po przeczytaniu mam gorszą sieczkę niż po "Enneadach" Plotyna, więc jest źle. -
Olasek
ad 1) pierwszy semestr: wstep do psychologii, metodologia, logika, biologiczne mechanizmy zachowania; drugi semestr: psychologia poznawcza, statystyka, psychologia uczenia sie i pamieci
ad 2) przez 5 lat trzeba wyrobic przynajmniej jedne zajecia z kazdego koszyka to jest raz, dwa jest malo zajec obligatoryjnych a jakos trzeba dobic do 60ectsow. jako ze juz studiujesz na innym wydziale, bedziesz mogl przepisac sobie chyba do 40 ectsow, ale to nie zwalnia Cie z wyrobienia minimum fakultetow i nie wystarczy do zaliczenia studiow. np. na pierwszym roku zajecia obligatoryjne sa za 34ectsy, a 26 trzeba zdobyc w inny sposob (fakultety, oguny, lektoraty), najsensowniejsze sa fakultety. -
-
Jacek
Czy wiadomo jaki był próg punktowy na psychologię w roku 2009/2010 bo nigdzie nie mogę tego znaleźć, tylko na wcześniejsze lata... ; / -
Iwona
-
Iwona
-
Jacek
-
Anonim