-
Janek
Wiecie kto u nas na wydziale sie zajmuje studentami, ktorzy chca jechac na erasmusa?
Kto z Was juz byl i jak sobie poradzil z zaliczeniem przedmiotow? Podobno najlepiej jechac na 7 semestrze?
Jestem kompletnie zielony w tej tematyce a za rok chcialbym gdzies pojechac i to chyba najwyzszy czas, zeby zaczac sie ogarniac w tej kwestii.
Pozdrawiam -
Piotr Narloch
Przed pokojem samorządu masz wypisane uczelnie wraz z adresami internetowymi, z którymi nasz wydział ma podpisane umowy na wymianę studentów. Wybór jest dość ciekawy.
Co do wyjazdu na 7 sem. to teraz pozmieniali wam chyba rozkład zajęć, więc nie wiem jak masz z przedmiotami. W ciemno mozna założyc, ze wszyskie betony i mechaniki musisz zaliczyć tu.
Na wydziale Erazumsem zajmuje sie dr hab. Minasowiecz - prodziekan ds. Rozwoju, zeby wyjechać wystarczy chcieć - zadnej rekrutacji, raczej fromalne zgłoszenie chęci wyjazdu. Co roku dr Minasowicz i samorząd organizują jedno spotkanie, na którym opowiadają o możliwosciach wyjazdu. Następnie (tylko raz w roku, w ustalonym terninie) mozna złozyć podanie na wyjazd i inne dokumenty.
Jak się trochę zorientujesz i poczytasz na stronach wymienionych uczelni o dostępnych programach dla studentów budownictwa, to wydaje mi sie ze dojdziesz do wniosku, ze leiej jechać na studiach miagisterskich. Na studiach inż. jest mniejszy wybór przedmiotów oraz tylko czasami studia są po angielsku.
W przypadku studiów magisterskich, na każej z tych uczelni jest wersja anglojęzyczna.
-
Kiedy odbywają się wymienione: spotkanie informacyjne oraz ustalony termin składania dokumentów? Orientacyjnie oczywiście, kiedy się go po prostu spodziewać :-) -
poke