-
LENAR
Tradycyjnie - jak co roku od dziewięciu lat :) - oferuję pomoc z rysunku technicznego (również odręczne).
Ponadto rysunki z Budownictwa ogólnego I i II oraz domki w AutoCadzie (z drugiego semestru).
Sam(a) sprawdź dlaczego 600 moich dotychczasowych klientów było zadowolonych. :)
Krzysiek
668 836 890 -
Piotr Kartowicz
Witam.
Na życzenie wykonam każdy projekt z KBT, KMT, KSP, Mechaniki Budowli i innych. Wykonuję rysunki architektoniczne z budownictwa, itp (AutoCad). Mam spore doświadczenie w tego typu realizacjach, na co dzień pracuję jako projektant.
Wykonuję projekty na stary Polskich normach jak i na Eurokodach.
Z racji na spore zainteresowanie moim ogłoszeniem w okresie sesji, aby uniknąć długich terminów zachęcam już teraz do kontaktu i skorzystania z mojej oferty.
Zainteresowanych proszę o kontakt drogą mailową oraz przesłanie tematu projektu.
Atrakcyjne ceny!
Kontakt:
pkprojekt@vp.pl
Zapraszam! -
nie
wykonuję projekty z wytrzymałości materiałów 1 i 2
(udzielam też korepetycji z wytrzymałości)
crimlee@onet.eu
tel. 604 561 062 -
nie
-
-
brian steven
Pilnie szukam kogoś kto pomoże mi przy wykonaniu 2 projektów na geodezję II. Sprawa jest nagła, pilna i zapłacę każdą cenę za pomoc :) !! -
(; ღ AniA ღ; )
Szukam kogoś kto wykonałby projekt płyty żelbetowej w Robot Structural Analysis, w trybie dosc pilnym! -
Dominique Strauss-Kahn
pomoc przy projektach z tiorbów, organizacji i ekonomiki!
duże doświadczenie, ekspresowe wykonanie projektów!
info na priv -
Piotr
-
nie
Pomogę w projektach z metali (głównie hala ale także budynek szkieletowy) i betonów I,II i III
Udzielam też korepetycji z wytrzymałości materiałów (+projekty)
zapraszam crimlee@onet.eu -
projekt bud
-
Banzi