PW - Inżynieria Lądowa (IL) [1860]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • LENAR

Tradycyjnie - jak co roku od dziewięciu lat :) - oferuję pomoc z rysunku technicznego (również odręczne).

Ponadto rysunki z Budownictwa ogólnego I i II oraz domki w AutoCadzie (z drugiego semestru).

Sam(a) sprawdź dlaczego 600 moich dotychczasowych klientów było zadowolonych. :)

Krzysiek
    668 836 890
  • Piotr Kartowicz

Witam.

Na życzenie wykonam każdy projekt z KBT, KMT, KSP, Mechaniki Budowli i innych. Wykonuję rysunki architektoniczne z budownictwa, itp (AutoCad). Mam spore doświadczenie w tego typu realizacjach, na co dzień pracuję jako projektant.

Wykonuję projekty na stary Polskich normach jak i na Eurokodach.

Z racji na spore zainteresowanie moim ogłoszeniem w okresie sesji, aby uniknąć długich terminów zachęcam już teraz do kontaktu i skorzystania z mojej oferty.

Zainteresowanych proszę o kontakt drogą mailową oraz przesłanie tematu projektu.

Atrakcyjne ceny!

Kontakt:

pkprojekt@vp.pl

Zapraszam!
  • nie

wykonuję projekty z wytrzymałości materiałów 1 i 2

(udzielam też korepetycji z wytrzymałości)

crimlee@onet.eu
    tel. 604 561 062
  • nie

Projekty z betonów sem. 5 . Szybko i solidnie, zapraszam :)
  • brian steven

Pilnie szukam kogoś kto pomoże mi przy wykonaniu 2 projektów na geodezję II. Sprawa jest nagła, pilna i zapłacę każdą cenę za pomoc :) !!
  • (; ღ AniA ღ; )

Szukam kogoś kto wykonałby projekt płyty żelbetowej w Robot Structural Analysis, w trybie dosc pilnym!
  • Dominique Strauss-Kahn

pomoc przy projektach z tiorbów, organizacji i ekonomiki!
    duże doświadczenie, ekspresowe wykonanie projektów!

info na priv
  • Piotr

Architektura
    Budownictwo ogólne
  • nie

Pomogę w projektach z metali (głównie hala ale także budynek szkieletowy) i betonów I,II i III
    Udzielam też korepetycji z wytrzymałości materiałów (+projekty)

zapraszam crimlee@onet.eu
  • projekt bud