-
basbob
poprosze moderatora o usunięcie to tematu, ale tylko wtedy, kiedy będzie po 1 tyg. mniej niz 7 wpisów:)
teraz- nie ma takiego bo.... -
Anonim
Radiohead ma sporo nienajlepszych utworów IMHO... :)
Przykro mi, że rozwalam ideę tematu; ) -
basbob
-
Anonim
Nie jestem znawcą muzyki. Za mało jeszcze w swoim życiu słyszałem żeby wydawać osądy co jest dobre a co nie, szczególnie jeśli chodzi o muzyką z wyższej półki (a za taką uważam Radiohead). Mogę powiedzieć tylko które kawałki mi się nie podobają, które nie są w moim guście...
Płyta Pablo Honey na mnie nie działa. Jest kilka sympatycznych utworków i to wszystko co mogę o niej napisać. Podobnie ep`ka My Iron Lung.
Z płyty The Bends nie podchodzi mi Sulk. Reszta jest jak najbardziej ok. Płyta ogólnie działa na mnie w pozytywny sposób i traktuję ją często jako swego rodzaju przerywnik w słuchaniu cięższego materiału. Często słucham jej na rowerze.
Ok. Computer jest ok. w całości, bez słabych punktów. Jedynie Electioneering darzę mniejszą sympatią, co nie znaczy, że uważam ten utwór za zły. Fitter Happier jest przerywnikiem więc niema się nad czym rozwodzić.
KidA pożeram łapczywie w całości. Kiedyś wyraźnie nie trawiłem tytułowego kawałka kidA ale pewnego pięknego dnia podczas spaceru przesłuchałem go na spokojnie i odkryłem w tym utworze niesamowite piękno.. bla bla bla; ) Podobnie było z Motion Picture SoundTrack który to utwór teraz uważam za absolutne mistrzostwo. Everything In Its Right Place wypada pięknie na koncertach.. na albumie sobie jest, jest bardzo ładnie ale jak na mój gust troszkę odstaje.