-
Super Szofer
Witam!
Mam pomysł na klasę wyścigów podobną do rajdów samochodowych. Związku z tym poszukuje osób, które mogły by mi pomóc w realizacji mojego pomysłu. Chodzi mi o pomoc w zakresie organizacji takiej klasy. Niestety mam tylko pomysł oraz dużo zapału i uporu w dążeniu do celu, a nie mam doświadczenia w organizacji imprez samochodowych.
Jeżeli znasz osobę mającą doświadczenie w organizacji rajdów to mam do ciebie prośbę.- Pokaż jej ten temat.
Postaram się w ogóle opowiedzieć o moim pomyśle.
Wyścigi/Rajdy adresowane były by do ludzi mających poniżej 18 lat. Regulamin sportowy oparty byłby na regulaminie KJS.
Zawody byłyby rozgrywane na samochodach montowanych lub produkowanych w Polsce, a przerabianych według regulaminu Berg Tropy z pewnymi obostrzeniami, czyli samochód musi być dopuszczony do ruchu i posiadać klatkę fotel i pasy oraz obowiązuje zakaz pojazdów typu SWAP.
P.S. Nie robie tego dla zysku, tylko samej idei popularyzacji sportów samochodowych. Czyli ewentualne zyski jestem gotowy oddać osobie, która mi pomoże w realizacji tego projektu. -
Marti
-
Super Szofer
Ale co oni blokują takie inicjatywy??
Wiem, że to może wyglądać jak porywanie się z motyką na słońce ale jeżeli się to uda to "wyhodujemy" dużą grupę dobrych kierowców rajdowych i kto mi pomoże to może mieć z tego pieniądze.
Podejrzewam, że istnieje masa problemów do rozwiązania by to się powiodło. Dlatego szukam kontaktu z osobą wiedzącą co gdzie i jak załatwić. -
Marti
Wiesz,niestety PZM to instytucja która zamiast pomagać to raczej pilnuje swoich stanowisk.Przykład-Kryterium Kamionki.Wszystko super-pięknie,dużo zawodników,fajna organizacja no i oczywiście PZM zamiast wesprzeć taką inicjatywę to narobił smrodu.Zawieszone licencje tych zawodników którzy startowali-Dyr.imprezy też miał problemy itd.Czemu?Bo ktoś zrobił coś poza plecami związku. -
-
Skalak
-
Super Szofer