-
Jacol K
-
k
Lipa, nie ma wyników analitycznych:( Sprawdź jakim jestem kierowcą i mowisz, że porównać do wyników w słupkach. Przecież nie chodzi do porównanie do innych osób tylko "Sprawdz jakim jesteś kierowcą" czyli o analize zachowań i jazdy powinieneś ją nazwać "Porównaj się z innymi kierowcami"
-
Jacol K
Nazwalem ja zanim sie okazalo ze ten portal nie oferuje takiej opcji oceny respondentow jaka przewidzialem. Trudno. -
k
-
-
Eksterminat®
Widzę, że mamy samych "świetnych" kierowców... Ciekawe dla czego nie widać tego na drogach ?!
Jestem pewny, że większość z ankietowanych poległaby na jakimś prostym teście np na drogę hamowania (rozpędzasz się do powiedzmy 100km/h i hamujesz możliwie najszybciej zatrzymując się pomiędzy liniami oddalonymi o powiedzmy 8m). O parkowaniu na ręcznym w wyznaczonym miejscu parkingowym już nie wspominam...
Większość z ankietowanych pewnie nie zna nawet dobrze teorii... -
Justynka!! :)
-
Eksterminat®
-
X
> Widzę, że mamy samych "świetnych" kierowców... Ciekawe dla czego nie widać tego na drogach ?!
Jestem pewny, że większość z ankietowanych poległaby na jakimś prostym teście np na drogę hamowania (rozpędzasz się do powiedzmy 100km/h i hamujesz możliwie najszybciej zatrzymując się pomiędzy liniami oddalonymi o powiedzmy 8m). O parkowaniu na ręcznym w wyznaczonym miejscu parkingowym już nie wspominam...
Większość z ankietowanych pewnie nie zna nawet dobrze teorii...
Ciekawy jestem mądry kolego, jak sam byś wypadł w tym "teście" który wymysliłes... -
Eksterminat®
Robiłem takie testy i wyszedłem dobrze (zamiast linii dałem butelki po piwie - lepiej widać) :-P Gorzej z parkowaniem na ręcznym - nie zawsze wychodzi dokładnie :/ -
dorek(L)
Witam.
Panowie mam pytanie.Gdzie mozna zrobic takie testy?Chetnie bym sprawdzil swoje umiejetnosci;).
Z gory dzieki za info -
Eksterminat®
Gdziekolwiek. Tylko jeśli nie jesteś pewien swoich umiejętności to pojedź na jakieś odludzie i najlepiej żeby drzew nie było w pobliżu xD