-
Mike
Elo, jestem na forum nowicjuszem więc na początek wielkie ELO dla wszystkich userów i modów.
Do rzeczy. Chcę sprawić sobie pod choinkę rolki, mam zamiar ostro je piłować, czyli robić przeróżne triki i inne wygłupy... Więc tu moje pytanie jakie rolki polecacie? Tylko żebym z ceną wyrobił się do 400zł bo z kasą u mnie cienko... Please odpowiedzcie! -
Kubis
-
Mike
-
Kubis
-
-
Promo
-
Aslıgül özçelik
mam praktycznie nowe deshi Kicks 2 z kelso plate i uhmw plates za 300 do puszczenia. -
Jarek
ee tam, jakieś realmy to na początek by przeżył. Jeżeli nie, to inwestuj w używane. forum.rolki.com -
Martines; D
Nie przesadzajcie ja kuplam za 250 Salomony prawda ze po wyprzedazy ale znajda sie takie do 400 ale wartaloby poczekac do wiosny, wiekzy wybor bedzie; D -
Anonim
>Martyna napisała:
>Nie przesadzajcie ja kuplam za 250 Salomony prawda ze po
>wyprzedazy ale znajda sie takie do 400 ale wartaloby
>poczekac do wiosny, wiekzy wybor bedzie; D
Wartałoby <lol> a co do tematu to wstrzymaj się i uzbieraj trochę więcej i kupisz jakiś dobry sprzęt -
Martines; D
no tylko sie zastanow troche bo bez sensu jest kupic sprzet za 900zl bo masz zajawke przez miecha a potem zeby role lezaly w szafie bo ci sie znudzilo -
Anonim
ja wydałam 700 na salomony siam zwracajcie uwage na rozmiar kułeczek tym większe tym szybsze dla nowicjuszy polecam dosyć małe kułeczka do nauki
Pozdro:))) -
xblackbeard johnx
>Ilona:) napisała:
>ja wydałam 700 na salomony siam zwracajcie uwage na rozmiar
>kułeczek tym większe tym szybsze dla nowicjuszy polecam
>dosyć małe kułeczka do nauki
>Pozdro:)))
kto jej powie ? -
Kamilekxtreme
proponuje ci jakies razory ale to są juz roleczki z wyszszej półki są po ok 700zł oczywiscie zalezy od modelu i w szczegulnosci zwroc uwage na płoze czy ma anti rokery czy standardowe 4 kółka jak wolisz
-
Kamilekxtreme