Rolki [4220]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Mike

Elo, jestem na forum nowicjuszem więc na początek wielkie ELO dla wszystkich userów i modów.

Do rzeczy. Chcę sprawić sobie pod choinkę rolki, mam zamiar ostro je piłować, czyli robić przeróżne triki i inne wygłupy... Więc tu moje pytanie jakie rolki polecacie? Tylko żebym z ceną wyrobił się do 400zł bo z kasą u mnie cienko... Please odpowiedzcie!
  • Kubis

nie znajdziesz dobrych rolek za 400zł chyba że używane
  • Mike

to w takim razie od ilu zaczynają się dobre rolki?
  • Kubis

jakoś od 600-700zł
  • Promo

tez dopiero kupuje ale radze ci nazbierac jeszcze okolo 300
  • Aslıgül özçelik

mam praktycznie nowe deshi Kicks 2 z kelso plate i uhmw plates za 300 do puszczenia.
  • Jarek

ee tam, jakieś realmy to na początek by przeżył. Jeżeli nie, to inwestuj w używane. forum.rolki.com
  • Martines; D

Nie przesadzajcie ja kuplam za 250 Salomony prawda ze po wyprzedazy ale znajda sie takie do 400 ale wartaloby poczekac do wiosny, wiekzy wybor bedzie; D
  • Anonim

>Martyna napisała:
    >Nie przesadzajcie ja kuplam za 250 Salomony prawda ze po
    >wyprzedazy ale znajda sie takie do 400 ale wartaloby
    >poczekac do wiosny, wiekzy wybor bedzie; D

Wartałoby <lol> a co do tematu to wstrzymaj się i uzbieraj trochę więcej i kupisz jakiś dobry sprzęt
  • Martines; D

no tylko sie zastanow troche bo bez sensu jest kupic sprzet za 900zl bo masz zajawke przez miecha a potem zeby role lezaly w szafie bo ci sie znudzilo
  • Anonim

ja wydałam 700 na salomony siam zwracajcie uwage na rozmiar kułeczek tym większe tym szybsze dla nowicjuszy polecam dosyć małe kułeczka do nauki
    Pozdro:)))
  • xblackbeard johnx

>Ilona:) napisała:
    >ja wydałam 700 na salomony siam zwracajcie uwage na rozmiar
    >kułeczek tym większe tym szybsze dla nowicjuszy polecam
    >dosyć małe kułeczka do nauki
    >Pozdro:)))

kto jej powie ?
  • Kamilekxtreme