-
YETI
>BeBech ( とかげ ) napisał
>Odstęp pomiędzy osią obrotu klamki a punktem ciągu
>łebka linki.
>W klamkach do V-ek jest to 35 mm, dla canti 25 mm
Dzięki! Bardzo mi pomogłeś. Swoją drogą, myślałem, że pomiar będzie bardziej skomplikowany.
Na marginesie, dopasowanie hamulców do klamek nie rozwiązało mojego dylematu V vs Canti. Okazało się że klamka ma regulowany odstęp między punktem ciągu a osią obrotu; )
Klamki: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho... -
Karolina B.
Witam, ostatnio wyremontowałam najniższym kosztem rower skazany na straty z czego jestem niezmiernie dumna, niestety brakuje mi koła 28 z torpedem 3 biegowym, w związku z tym mam pytanie czy może ma ktoś tanio do sprzedania takowe koło? Na allegro pojawia się ono raz na miesiąc i zwykle w cenie koło 80 zł... na co mnie nie stać. Może ma ktoś tanio do odsprzedania, do ceny mogę dorzucic jakis obraz, rysunek lub grafikę do wyboru do koloru, wcześniej podrzuce linka do portfolio, jestem zagorzałą studentką ISP :) -
Paweł Wojciechowski
chyba sama piasta kosztuje wiecej niż 80 jak dobrze pamietam
tylko ciekawe co to za koło.... -
>YETI napisał
>>BeBech ( とかげ ) napisał
>>Odstęp pomiędzy osią obrotu klamki a punktem ciągu
>>łebka linki.
>>W klamkach do V-ek jest to 35 mm, dla canti 25 mm
>
>Dzięki! Bardzo mi pomogłeś. Swoją drogą, myślałem,
>że pomiar będzie bardziej skomplikowany.
>
>Na marginesie, dopasowanie hamulców do klamek nie
>rozwiązało mojego dylematu V vs Canti. Okazało się że
>klamka ma regulowany odstęp między punktem ciągu a osią
>obrotu; )
>
>Klamki:
> http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...
V-ki czy Canti? Pewnie, że hydrauliczne tarczówki; )
To są klamki pod V-ki, tyle że z możliwością regulacji tego punktu ciągu - ustawiasz po części siłę i modulację. Tak jak w sławetnych SD7 Avid'a
-
-
>Karolina B. napisała:
>
>Witam, ostatnio wyremontowałam najniższym kosztem rower
>skazany na straty z czego jestem niezmiernie dumna, niestety
>brakuje mi koła 28 z torpedem 3 biegowym, w związku z tym