Filologia Rosyjska UW [893]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Asia P

Kochani mam zapytanie... teoretycznie zakończyłam edukację na UW FR, tj zrobiłam 5 lat studiów, zaliczylam wszystkie etapy itp. ale nie zlozylam pracy mgr w terminie - dalej nie skonczylam. jak to dalej wygląda? czy jak napisze prace w ciągu 2 lat to pisze podanie o wznowienie studiów? tydzień temu dostalam pismo o skreśleniu z listy studentów.... czy to oznacza, ze musze pisać juz odwołanie o przywrócenie na liste?
  • Anonim

nie wie ktos, czy w tym roku bedzie organizowany wyjazd do petersburga?
  • ,

mam pytanie dotyczące ogunów, może ktoś się orientuje jak to jest
    chciałabym chodzić na oguna, który jest wykładem specjalizacyjnym, jest to przedmiot ogólnouniwersytecki wPia. Napisane jest w usosie, że jest za 4 punkty ects, ja nie jestem studentką wpia, czy w związku z tym nie otrzymam tych 4 punktów? i czy w ogóle mogę na taki wykłąd uczęszczać?
  • Mrówczan.; )

Czy każdy wydział UW ma swój oddzielny terminarz rejestracji na przedmioty? W jaki sposób są wpisywani studenci do systemu? Bo ja nie mogę się niestety zalogować na usos (mam nazwisko na 'B' i będę studiować Filologię Rosyjską) a moja koleżanka już się zalogowała (ma nazwisko na 'O' i jest na innym wydziale niż ja)

I jaki jest terminarz rejestracji na przedmioty w tym roku?
  • Katya

proponuję poszukać na http://www.ir.uw.edu.pl
  • ▄▀▄▀▄▀▄▀▄

>Mrówczan.; ) napisała:
    >Czy każdy wydział UW ma swój oddzielny terminarz
    >rejestracji na przedmioty? W jaki sposób są wpisywani
    >studenci do systemu? Bo ja nie mogę się niestety
    >zalogować na usos (mam nazwisko na 'B' i będę studiować
    >Filologię Rosyjską) a moja koleżanka już się
    >zalogowała (ma nazwisko na 'O' i jest na innym wydziale
    >niż ja)
    >
    >I jaki jest terminarz rejestracji na przedmioty w tym roku?

O to Ci chodzi?
    http://www.ir.uw.edu.pl/pl/tresci/h...