Szkic, rysunek. [7058]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • KH

Jestem studentem 5 roku Architektury Krajobrazu SGGW, specjalizacja Sztuka Ogrodu i Krajobrazu.
    Udziele lekcji rysunku osobom przygotowującym sie do egzaminów na ten kierunek.
    Zajęcia głównie w plenerze.
    Cena, terminy zajęć do uzgodnienia.
    Chętni - prosze o kontakt - wiadomosć na gronie.
  • (((-:WRONKA:-)))

na architejturę krajobrazu łatwo jest zdać bez dodatkowych zajęć. wystarczy startować na kul...
  • Piotrek

kul? wtf?
  • Anonim

moze Katolicki Uniwersytet Lubelski :O
  • fran

na architekturze ,dobre sobie jaki tam jest poziom tego rysunku,musze ludziom korkow udzielac bo nic nie potrafia
  • kornik

> na architekturze ,dobre sobie jaki tam jest poziom tego rysunku,musze ludziom korkow udzielac bo nic nie potrafia
    erm... cholera czasem ta interpunkcja się przydaje. :) nic z powyższego nie rozumiem. ale zgadzam się z "dobre sobie" i z tym, że warsztat architektów krajobrazu (przynajmniej tych, których znam) pozostawia sobie wiele do życzenia. Na WAPW też mamy arch. krajobrazu przez jeden semestr i współczuję typom, którzy poświęcają temu całe studia...
  • fran

przepraszam ,pisze niedbale
  • kornik

luz :)
  • mgr. D(r)eda

moze dlatego że ci panowei co sprawdzaja prace to robia to w sobie tylko znany sposób, w celu zrobienia na złość kolegom itp. rzez co trafiają tam bardzo różni ludzie, którzy niezawsze znaja sie na rysowaniu, choć moze i mają pomysły....
  • Ash

Myślę, że Wasze wpisy są żałosne.

Gdzie mieszkasz, KH, ile kosztują Twoje konsultacje i czy możliwa jest praca w grupie np. trzech osób? Proszę o kontakt przez grono albo maila (asia0207@op.pl).
  • monka

hej
    jestem absolwentką architektury krajobrazu, chętnie udzielę indywidualnych lekcji
    rysunku dla osób przygotowujących się do egzaminu na ten kierunek, po przystępnej cenie

informacje na priv
| |