Stara Warszawa, praskie klimaty [12230]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Sador

siema wszystkim

jestem studentem 3 roku geografii i (jak to na 3 roku;]) piszę prace licencjacką. za temat wybrałem sobie rewitalizację starych budynków (kamienice, fabryki, magazyny... etc.).
    temat jeszcze nie do końca jest sprecyzowany gdyż nie wiem czy wyrobie z ogarnięciem jakiegoś większego terenu także może to będzie jedna ulica czy pojedynczy budynek.

jako, że od jakiegoś czasu pogłębiam swoją wiedzę na temat starej Pragi to myślę, że na tym gronie znajdzie się ktoś kto interesuje się danym tematem.

i tak chciał bym się dowiedzieć czy są przeprowadzane jakieś projekty mające na celu przywrócenie do życia Pragi?
    -czy są w planach jakieś inwestycje ingerujące w "klimat" dzielińcy?
    -czy rewitalizacje, poza Ząbkowską, w ogóle widać? miasto dużo obiecywało, a czy coś zostało zrobione w tym kierunku?
    -i co warto w tej dzielnicy rewitalizować? jaką jej część?

proszę o wypowiedzi na zadane pytania oraz związane z Praga

thx.
  • Domi

- przy ul. Targowej powstaje Muzeum Warszawskiej Pragi. w tym celu odbudowywane są stare kamienice
    - kończy się remont Teatru Powszechnego
    - przy Grochowskiej ma powstać Europejskie Centrum Muzyki i Sztuki

więcej informacji -> http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/...

tak mniej więcej w połowie tekstu :)

uważam, że powstanie Muzeum Pragi jest najważniejszą inwestycją na tym terenie. ma na celu przybliżenie ludziom dawnego klimatu dzielnicy.

polecam również spacer po Pradze (Północ, Południe, zależy, o której chcesz pisać) i podpytanie mieszkańców :) zrób może jakąś ankietę :)
  • Sador

dzięki, myślę że Muzeum Pragi jest ciekawym tematem;] a co do ankiety to napewno jakaś powstanie:D
  • Domi

jeśli będzie dotyczyła również mieszkańców Pragi Południe to chętnie wypełnię :)
  • kocham:* jak to ladnie brzmi

Witajcie!