Państwowa Straż Pożarna [719]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Założyłem taki nowy wątek,piszcie

Co sądzą wasze dziewczyny/żony na to że jesteście strażakami?
  • S I T O N

Jestem kierowcą w OSP i mieszkam odrazu przy remizie...Moja kobieta nie ma nic przeciwko temu że nieraz zrywam się w środku nocy...Szanuje moja wielka życiową pasje i chęc pomagania innym za co ją bardzo kocham...
  • FIReMan

siemanko Jestem szeregowcem OSP i tak jak każdy z nas musi sie zrywac w nocy na alarm moja dziewczyna pogodziła sie z tym ze jestem strażakiem chociaż zawsze sie obawia tego ze może coś mi sie stać przy akcji sami wiecie jak to jest ale jest dobrze i niech tak będzie zawsze!:)
    pozdrawiam paweł
  • Corbi

Hej :] ja w OSP jestem ratownikiem ... i naprzkłąd jak poznaje sie jakas dziewczyne ... kolezanke ... i zapyta sie czym sie ineteresujesz itp... mówie ze na codzien jestem strazakiem i ze wiaze z tym prszyłosc ... zawsze jest jakis ukryty usmiech na twarzy ... ale tylko na samym poczatku... poźniej juz jest zainteresowanie .. i chwalenie sie ze ja mam kolego/ chłopaka który jest strazakiem :]
  • Anonim

Moja dziewczyna bardzo przeżywała moje początki w Straży (tym bardziej że jak na miasto Szczecin jesteśmy traktowani tak jak z PSP stąd też plany na zmiane nas na JRG 6 narazie jesteśmy najlepiej działającą jednostką KSRG w wojewódzwie) dziennie mamy naprawdę dużo wyjazdów, kierowców zatrudnionych na pełnym etacie oraz normalnych strażaków pełniących służbe.Wracając do tematu Najgorzej było gdy mieliśmy mały wypadek podczas akcji kiedy to naprawdę adrenalinka podskoczyła nam o 100%, gdy moja dziewczyna się o tym dowiedziała to płakała jak nigdy...wtedy każdy moj wyjazd na akcje przeżywała strasznie. Z czasem to się unormowało,przezwyczaiła się do tego co robie i wie że z tym wiąże całą swoją przyszłość...Łatwo nie było ale jest już OK :)
| |