-
Anonim
Hmmm pytanie ciekawe, pewnie i odpowiedzi będą ciekawe:)
Jaki wpływ ma trening na Wasze życie codzienne?
Co trenujece, ile razy w tygodniu, i od kiedy:)
zapraszam do wypowiedzi:)
Pozdrawiam gorąco -
Anonim
Huj daje,bo jakiegoś Mistrza polski,czy czegoś tam w Karate najebałem jak byle pizde!:) -
Anonim
to gratuluję, ale może to był mistrz ale czegoś innego a nie karate:) -
Biesiadka Junior®
Ćwiczę taekwondo 2 razy w tygodniu od 3 lat. Daje mi to możliwość rozruszania się i wyładowania. Nie miałem jeszcze okazji skopać kogoś po głowie na ulicy:P -
-
Michał
>M I Ś K U R napisał
>Huj daje,bo jakiegoś Mistrza polski,czy czegoś tam w
>Karate najebałem jak byle pizde!:)
"Na początku brałem 50 kg!Teraz przybrałem trochę masy i bez żadnych odżywek wziąłem 100 kilosów 10 razy!:)"
ta druga wypowiedż jest twoja z grona "SIŁOWNIA&KULTURYSTYKA !!!!!!!
widze ze ty kozak jesteś, wszystkich lejesz, wyciskasz stówe 10 x:P
LOL! -
Anonim
>Biesiadka Junior® napisał
>Ćwiczę taekwondo 2 razy w tygodniu od 3 lat. Daje mi to
>możliwość rozruszania się i wyładowania. Nie miałem
>jeszcze okazji skopać kogoś po głowie na ulicy:P
a to po to właśnie ćwiczysz//..??
-
BU
>M I Ś K U R napisał
>Huj daje,bo jakiegoś Mistrza polski,czy czegoś tam w
>Karate najebałem jak byle pizde!:)
I do tego nie umie czytać ze zrozumieniem tekstu. W pytaniu było co Tobie daje trening, a nie jakiemuś mistrzowi nie wiadomo czego.
No ale jak tobie daje chuj, to też interesujące :))))))))))))))
I jakie bogate słownictwo...
-
.
niech sie bawi tym chujem gdize indziej - daje mi kondycje fizyczną - noi troche ubaw jest na treningach wiec i psychiczną - które nigdy nie wiadomo kiedy moga sie przydac -
BU
-
Mani
-
Anonim
-
Anonim
-
Paso
na karate sie baqrdzo rozciagnalem. jestem pewniejszy siebie i przestalem "czlapac" po chodnikach=D -
Biesiadka Junior®
Tak wlasnie po to i podzielam wypowiedzi chlopakow co do pewnosci siebie. -
Qśmier