Tatry [2896]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • !!>!!Biedron!!<!!

chodzi mi oczywiscie o to kiedy byliscie pierwszy raz w gorach????nie tylko w tatrach... no i jka sie wam podobało?????co zobaczyliscie i co najwazniejsze czy ten pierwszy raz zadecydowal o waszej sympatii do gor????czy była to milosc jesli o takiej mozna mowic.. milosc od pierwszegoo wejzenia????bo w moim przypadku tak wlasnie było"-)
  • Grzegorz Krawczak

jak mialem 3 lata bylem pierwszy raz z rodzicami i juz wtedy mi sie podobalo
  • ..::Patrykuu::..

Ja jeżdżę w góry od 13 lat...
    Moje pierwsze wrażenia...hmm...góry wywarły na mnie piorunujące wrażenie - wysokie,ostre, nagie skały, wystające spośród czubków najwyższych drzew, majaczące szczyty w górach...bajka... :-)
    I to trwa do tej pory...
  • Anonim

Ja juz jako male dziecko, ale dawniej to bardziej tak... nieswiadomie. Najbardziej mnie pasjonowaly potoki i kamienie, oarz zabawy nimi... Wycieczki byly "przy okazji" jakby:) A "swiadomie" i celowo chodze po Tatrach: 10 lat; po innych gorach: 12 lat.
  • Anonim

Mój pierwsz raz w Tatrach? 4 lata temu - Giewont, a następnego dnia Kasprowy :]
  • Anonim

"pierwszego razu" nie pamietam... tak dawno to było =]
    kocham góry z każda wisna coraz mocniej!!!
    za co???? ZA TE PRZECUDOWNE SZLAKI KTÓRYMI PODĄŻAM CO ROKU; *
  • Jarek

Żebym ja pamiętał !!! Hohohoooo !!!
  • Ronnie

jak miałem 3 lata, więcej nie pamiętam :]
  • Granaty

no ja to tak ze 3-4 lata temu 1 raz bylam w tatrach. bo widziec to widzialam od zawsze, a wreszcie mama sie uparla i z nowego sacza wyskoczylismy na 1 dzien na morskie oko...niezapomniane przezycie. dla mnie to bylo jak grom z jasnego nieba, ryczalam caly powrot i cala noc potem, nie moglam sie uspokoic nie wiem dlaczego(tak jakbym wyjezdzajac stracila cos najcenniejszego).pokochalam te gory i tak zostalo do dzis, czasem jak stoje sama na gubalowce to jakas lezka poplynie... :P
  • kasica