The White Stripes [763]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

>Nie dość, że grają White Stripes,
    >których naprawdę bardzo lubię, tańczy
    >Kate Moss, którą uwielbiam, to jeszcze
    >reżyseruje Sofia Coppola, którą po prostu
    >kocham...

w tych punktach zgadzam się z koleżanką w 100% a jednak mi się ten teledysk nie podoba, widocznie nie znam się na sztuce :]
    sądzę że można zrobić coś ciekawszego do takiej piosenki, a nie kilka minut "gibania się na rurze" Kate Moss.
  • (:Mee:)

Uwielbiam ten song w wykonaniu "Białych Paskóv":)
    a teledysk również mi się podoba - abstrahując od samej Kate Moss (ocenę jej postaci zostawiam mężczyznom - wg moich kumpli jest super:),ciekawy jest pomysł, zmysłovy klimat songu i klipu trafia do mnie:) sama mam ochotę tak zatańczyć;)
  • Anonim

Mnie zdecydowanie najbardziej podoba się "Blue Orchid" no i rzecz jasna "Hardest button to button" <wszak Gondry bogiem teledysków jest>
  • Anonim

Mi się teledysk nie podoba. Nie ma zespołu.
  • Anonim

też lubię klip do Blue Orchid, wyreżysowany był naprawdę z pasją.
  • Metju

gramy ten numer na koncertach :)

pozdro dziewczyny
  • get off my cloud

zajebisty :]

teledysk, piosenka, modelka i reżyserująca :P
  • Anonim

a mi się teledysk nie podoba
    kawałek oczywiście lubię (który tak wchodzi w głowę i nie daje spokoju?)
    a jednak mu brakuje. czego? czerwieni:) więcej bieli i klimatu innych teledysków. o których można powiedzieć 'popieprzone' (za to je lubię;-))
    poza tym... laska tańczy i tyle... nic specjalnego.
  • Anonim

NIE POKAZAŁA CYCKÓW -> NIE LICZY SIĘ
  • Martyna K.

>Robert napisał
    >NIE POKAZAŁA CYCKÓW -> NIE LICZY SIĘ