TOYOTA YARIS [203]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • tin.

mam pytanko jaki olej silnikowy polecacie do Yariska.
    Jest pare do wyboru na miejscu w serwisie(wszystkie rodzaje castrola i olej toyoty)
    Mozna równiez przywies swój - taj bedzie taniej i tak chyba zrobie.
    Jakie ilejek proponujecie-jezdze przewaznie po miescie??

a co jeszcze mi wymienia tzn co wam wymieniali na I przegladzie? duzo to wynioslo?

pozdrawiam
  • casper

ja bym lał Mobil1 0w-40.pozdro.nie znam się jakoś słyszałem ale ile raze pytam jaki najlepszy to mówią, że ten:)pozdrawiam
  • WOJTANO

Mobil1 5W50
  • Schulzy

ja mam olej toyoty. jak na razie daje rade; )

co do przegladu - wymiana oleju i jakiegos tam filtra, wkretaki, ktore sama wyrwalam przez przypadek oczywiscie; ) kosztowalo mnie to w sumie ok. 400 zl w serwisie toyoty.
  • tin.

ja juz po , kosztowalo mnie to niecale 3 stowki +wlasny olej.Wybralem Castrolka GTX MAGNATEK 5W-40 (chyba tylko przez reklame:D)
  • a

Ja tez leje Mobil 1 5W50
  • Łukasz Korporowicz

HEj wszystkim :-)
    Ja używam olej Castrol 0W-30 SLX LONGTEC i jestem z niego bardzo zadowolony.
  • Kaziu

Mobil 1 5w50 Rally Formula w bańkach 4l oryginalnie zapieczentowanych załatwiam w każej ilości .
    Odbior w warszawie ! Cena 140 zl.
    W razie co prosze o kontakt czleszek@interia.pl . Termin realizacji , max 3 dni.
  • WOJTANO

Super! Ja kupuję po 128 :P
  • acinus

jesli chodzi o olej, to uwazuylem nalepke u siebie pod amska, ze Toyota poleca castrola
  • Seba.

no no... nie wlewaj innego bo silnik rozieprzysz i wybuchnie Ci bryka... <lol>
  • Anonim

naprawde?? a ja wlalem inny:-)
  • acinus

Nio coz.Jak mowila moja nauczycielka od fizy... zawsze postepuj zgodnie z instrukcja. Wiec wlewam tylko ten co daja w toyocie
  • Anonim

a moze ktos cos mi opowie o przegladzie po 75 tys?? co trzeba wymienic i ile to kosztuje w stacjach serwisowych.
  • Anonim