-
^yvette^
mimo iz nie jestem studentka prawa bardzo chcialabym nia byc- wielokrotnie straszono mnie ze tam jest masakra itd...prosze oswieccie mnie-jak to jest naprawde, a moze pamietacie pytania z waszych egzaminow wstepnych,sesji itd... musze nabrac pogladu =) -
cooki
Wgzamin wstępny..cóż... trza po prostu obkuć 8 książek na blache... i nic nie da się zrobić.. chyba, że opłacić; P
A co do samych stódiów..... zależy na kogo trafisz. Może byc lajtowo albo czysty hardcor.
to już kwestia szczęścia :)
W każdym razie dużo ksiązek do obkucia :)
I dużo piwa do wypicia :D -
YennaM
Nie pamietam, jak to jest z tymi egzaminami wstepnymi. Poza tym za moich czasow egzaminy zdawalo sie w innej formie - teraz testy królują.
Ale jak sie studiuje, to roznie bywa, oj roznie; )
Czasem czlowiek sie sam do siebie smieje, jak zacznie wspominac co niektore sytuacje :) -
cooki
"Nie (...) formie - teraz testy królują."
Bo to jest dobra metoda szybko oblać dużo ludzi :)
"Ale jak sie studiuje, to roznie bywa, oj roznie; )"
Raz się zdaje a raz nie :P
"Czasem czlowiek sie sam do siebie smieje, jak zacznie wspominac co niektore sytuacje :)"
Co racja to racja... okazuje się że jedznak takie trudne nie było i nawet egzaminator fajny; ) -
-
Grono.Net
Prawda jest taka, ze przez te studia Cooki siedzi w domu i ryje jak najety zamiast isc jak czlowiek na piwo; -> -
cooki
-
YennaM
-
cooki
-
YennaM
-
cooki
-
YennaM
-
^yvette^
a slyszeliscie co teraz madrego wymyslili??!! otoz powiem wam- matematyke na prawo!! przeciez to brzmi jak jakis oksymoron!!! chyba jednak pojde na sprzataczke :P w koncu praca nie hanbi...:P porazka-jak to potwierdza dokladnie to juz wiem co bede robila na wakacje....:/ -
cooki
@Judytka
Uściślij, jakie prawo, gdzie i jaka matematyka?
Bo coś niebardzo ..... :)
Z tego c wiem to we Wrocku na uniwerek to jest 70 pytań z histori i 30 z wosu.
-
^yvette^