Urban Playground [283]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • delinka

Nom przykra, nawet w Przekroju badziew taki wstawili na kilka linijek. Zero szacunku, zero szacunku... jak to zobaczyłam to próbowałam zmusic mojego Tomsona zeby wstrzymał druk . Niestety sie nie da tak :)

Tym bardziej brawo za pierwszy dobry artykuł.
  • Anonim

Witajcie,
    to właśnie artykuł w gazecie "eurostudent" zainspirował mnie do pewnego działania...może wyda się wam to głupie,ale...chcę napisać pracę licencjacką na temat UP.Co o tym sądzicie?Czy to jest dobry temat?Bo obawiam się troszkę, że mój promotor popuka się w główkę:)Zastanawiam się czy UP to już mała grupa społeczna,czy zawiązują się interakcje itp,dodam że studiuję socjologię na SGGW.
    Narazie zbieram tylko opinie i jakiekolwiek informacje na ten temat,gdzie mogę się dowiedzieć na czym to wszystko polega?Czy w/w artykuł jest jedynym jak do tej pory na temat "miejskiej gry"?To żenujące..:)
  • Kuba P? One Momentum.

chyba nie spelnia zalozen malej grupy, bo nikt nie czuje sie czlonkiem jednej konkretnej grupy, a jedynie uczestnikiem zjawiska; nie ma wzajemnych i powszechnych interakcji, w sumie interakcje sa tylko na linii gracz<--playmaster; nie znaja sie, nie maja wspolnych celow itd...
  • El comendante Semp

Jeśli dobrze pamietam UP było bohaterem jednego z rozdziałów pewnej pracy licencjackiej lecz nie pamiętam już co było tematem pracy, jednak było to coś z zakresu kulturoznawstwa chyba.

Jeśli chodzi o artykuły na temat UP, to już ich trochę było, ale zazwyczaj upraszczają projekt. Ten artykuł w Eurostudencie ma w sobie prawie wszystko to co dotychczasowe artykuły + kilka rzeczy, których tamte nie miały.
  • kajka_02.02

to moze nam powiesz jak na to wpadles, skad pomysl, co chciales osiagnac, jakie byly cele itd :)
  • El comendante Semp