Uniwersytet Warszawski [17259]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Mx

Wie ktoś może jak po remoncie wygląda ten akademik? Ile pokoi, ile osobowe itp. Z góry dzięki za info
  • ђ я ž э м э к

ktory akademik?
  • wiki

Tum dum dum, też nie wiem o jaki chodzi, ale garść informacji o akademikach jest na:

http://wikiuw.pl/w/Akademiki
  • Mx

Chodziło mi o Zamenhofa (DS nr 4)
  • wiki

To na wiki nic nie ma :(
    Ale jak już będziesz coś wiedział: będę wdzięczny za umieszczenie info w odpowiednim miejscu na wiki :-)

A Zamenhoff już jest uruchomiony?
  • Mx

Na początku marca miał być już zdany przez wykonawcę remontu władzom uniwersytetu.
  • Anonim

To ja może podepnę się pod temat: Ja mam taki problem ze obecnie jestem studentem pw, mieszkam w akademiku bratniak na placu narutowicza; od pazdziernika dama mojego serca zamierza zaczac studia na uw, namawiam ja do mieszkania w akademiku, z racji tego iz sam sobie chwale ten styl zycia; > wiadomo jednak ze chcialbym miec do niej jak najblizej; Czy mozna sie ubiegac o konkretny akademik? Jakie sa szanse na dostanie sie do akademika na ulicy Radomskiej lub do akademików na Żwirki i Wigury?

Czy gdybym ewentualnie sam chcial przeniesc sie do akademików na Żwirki i Wigury, było by to łatwe? Ile płacą za pokoje w tych akademikach osoby spoza UW?
  • wiki

Ceny są na wiki (link wyżej w tym wątku), takie same dla osób z UW i poza.

Miejsc na pewno nie będzie gdy się zgłosisz w wakacje/we wrześniu, pojawią się dopiero w początku października (ludzie masowo rezygnują wtedy z przydziału).
    Dużo osób mieszka w Żwirku spoza UW, nawet nie będących studentami. Więc z tej strony nie będziesz miał problemów.
    Z radomską może być bardzo bardzo ciężko. Studentom UW trudno tam dostać miejsce.

Pozdrawiam
  • Anonim