-
Mx
Wie ktoś może jak po remoncie wygląda ten akademik? Ile pokoi, ile osobowe itp. Z góry dzięki za info -
ђ я ž э м э к
-
wiki
Tum dum dum, też nie wiem o jaki chodzi, ale garść informacji o akademikach jest na:
http://wikiuw.pl/w/Akademiki
-
Mx
-
-
wiki
To na wiki nic nie ma :(
Ale jak już będziesz coś wiedział: będę wdzięczny za umieszczenie info w odpowiednim miejscu na wiki :-)
A Zamenhoff już jest uruchomiony? -
Mx
Na początku marca miał być już zdany przez wykonawcę remontu władzom uniwersytetu. -
Anonim
To ja może podepnę się pod temat: Ja mam taki problem ze obecnie jestem studentem pw, mieszkam w akademiku bratniak na placu narutowicza; od pazdziernika dama mojego serca zamierza zaczac studia na uw, namawiam ja do mieszkania w akademiku, z racji tego iz sam sobie chwale ten styl zycia; > wiadomo jednak ze chcialbym miec do niej jak najblizej; Czy mozna sie ubiegac o konkretny akademik? Jakie sa szanse na dostanie sie do akademika na ulicy Radomskiej lub do akademików na Żwirki i Wigury?
Czy gdybym ewentualnie sam chcial przeniesc sie do akademików na Żwirki i Wigury, było by to łatwe? Ile płacą za pokoje w tych akademikach osoby spoza UW? -
wiki
Ceny są na wiki (link wyżej w tym wątku), takie same dla osób z UW i poza.
Miejsc na pewno nie będzie gdy się zgłosisz w wakacje/we wrześniu, pojawią się dopiero w początku października (ludzie masowo rezygnują wtedy z przydziału).
Dużo osób mieszka w Żwirku spoza UW, nawet nie będących studentami. Więc z tej strony nie będziesz miał problemów.
Z radomską może być bardzo bardzo ciężko. Studentom UW trudno tam dostać miejsce.
Pozdrawiam -
Anonim
Ok dzięki :) A mozecie mi jeszcze powiedziec gdzie zazwyczaj mieszka Prawo albo Historia? Wybaczcie ze nie znam dokladnych nazw wydzialow ale nie orientuje sie w tym; ) -
ђ я ž э м э к
Ja mieszkam w DS1 na zwirkach i jest tu calkiem sporo osob z historii i prawa, wiec mysle ze duzo osob z tych kierunkow trafia wlasnie tutaj. -
Anonim