-
A.
Jestem studentką I roku MSEMen (studia stacjonarne). W związku z tym mam pytanie, czy rejestrując się w USOSie w określonych turach na wybrane przeze mnie przedmioty (zarówno przemioty obowiązkowe, OGUN-y, lektoraty i WF) potem może zostać zmieniony odgórnie mój plan ? Czy będę miała taki plan jaki sama sobie ułożę? -
Kosu
Oczywiście nie.
Chwila zastanowienia podpowiada, że w skrajnym przypadku wszyscy mogliby sobie wybrać tę samą grupę z jakiegoś przedmiotu (co nie jest bardzo rzadką sytuacją).
Odpowiedź jest jak zwykle wszędzie, dlatego ten wątek pewnie długo nie będzie istniał (przynajmniej nie w osobnym temacie).
W dużym skrócie (żeby zachęcić do lektury): z listy chętnych na przedmiot przyjętych wybiera się wedle różnych kluczy (średnia, czas, kolejność alfabetyczna - cokolwiek). Podczas rejestracji do grup określasz preferencje, a końcowy plan dostajesz od USOSa. -
A.
Przepraszam, ale jeśli niektóre wątki liczą po 50 stron, to niestety ale trudno znaleźć poszczególne informacje.... -
A.
Co do chwili zastanowienia- na każde zajęcia jest określona liczba grup z określoną liczbą miejsc, właśnie po to by zapobiec temu, aby wszyscy zapisywali się do jednej grupy na jedne zajęcia. -
-
Vasper
Mam wrażenie, że się nie zrozumieliście. Agnes chodzi chyba o to, że jak już na coś uda jej się zapisać, to czy na 100% tak to pozostanie... prawda?
No więc, teoretycznie powinno tak być... ale praktycznie bywa różnie. Nie wiem jak jest na innych kierunkach, ale u mnie potrafią zmienić plan w trakcie roku...;/ -
A.
-
Justyna
Wszystko zależy od tego ile osób zapisze się na dane zajęcia. Jeśli będzie odpowiednia liczba chętnych to będą zajęcia, a jeśli np. zgłoszą się tylko 3 osoby, to będziesz musiała wybrać inną grupę, albo jeśli dane zajęcia miały jedną grupę to poprostu będziesz musiała się zapisać na inne. W każdym innym przypadku nie zmienią Ci planu. -
Kosu
>Agnes napisała:
>Tak masz rację :) to było najwidoczniej nieporozumienie.
>