Uniwersytet Warszawski [17259]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • A.

Jestem studentką I roku MSEMen (studia stacjonarne). W związku z tym mam pytanie, czy rejestrując się w USOSie w określonych turach na wybrane przeze mnie przedmioty (zarówno przemioty obowiązkowe, OGUN-y, lektoraty i WF) potem może zostać zmieniony odgórnie mój plan ? Czy będę miała taki plan jaki sama sobie ułożę?
  • Kosu

Oczywiście nie.
    Chwila zastanowienia podpowiada, że w skrajnym przypadku wszyscy mogliby sobie wybrać tę samą grupę z jakiegoś przedmiotu (co nie jest bardzo rzadką sytuacją).
    Odpowiedź jest jak zwykle wszędzie, dlatego ten wątek pewnie długo nie będzie istniał (przynajmniej nie w osobnym temacie).
    W dużym skrócie (żeby zachęcić do lektury): z listy chętnych na przedmiot przyjętych wybiera się wedle różnych kluczy (średnia, czas, kolejność alfabetyczna - cokolwiek). Podczas rejestracji do grup określasz preferencje, a końcowy plan dostajesz od USOSa.
  • A.

Przepraszam, ale jeśli niektóre wątki liczą po 50 stron, to niestety ale trudno znaleźć poszczególne informacje....
  • A.

Co do chwili zastanowienia- na każde zajęcia jest określona liczba grup z określoną liczbą miejsc, właśnie po to by zapobiec temu, aby wszyscy zapisywali się do jednej grupy na jedne zajęcia.
  • Vasper

Mam wrażenie, że się nie zrozumieliście. Agnes chodzi chyba o to, że jak już na coś uda jej się zapisać, to czy na 100% tak to pozostanie... prawda?
    No więc, teoretycznie powinno tak być... ale praktycznie bywa różnie. Nie wiem jak jest na innych kierunkach, ale u mnie potrafią zmienić plan w trakcie roku...;/
  • A.

Tak masz rację :) to było najwidoczniej nieporozumienie.
  • Justyna