Uniwersytet Warszawski [17258]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • xxx

Witam. Może ktoś z was wie, jak jest na studiach II stopnia kierunek Ekonomia??
    Pozdrawiam
  • Amelius

po tym, co nam zaserwował dziekan WLS, nie czuję się w ogóle dobrze z tym, że studiuję na uw.
  • A

Te sprawe z zamknięciem kierunku w połowie roku,śmiało można okrzyknąc absurdem roku- niby renoma ,a takie afery tutaj wychodzą,wstyd..
  • Anonim

nigdy nie rozumiałem ludzi, którzy tak bardzo się chwalą swoją uczelnią. pracując w swojej firmie, ludzie byli dumni z siebie, że są na UW, a z kolei jak pójść gdzieś na miasto do pubu, to przeważnie widać grupkę pijanych gości krzyczących "sex, wóda, polibuda". dobra fajnie jest być w lepszej uczelni niż w gorszej, ale to i tak zależy od Ciebie, co sobą reprezentujesz i jak się uczysz. no ale niestety wyrosło nam społeczeństwo, które uczy się, dużo wie, dużo potrafi zrobić i zarobić, ma dużo znajomych, chodzi na fajne imprezki ale nie dużo potrafi sobą zaprezentować
  • bo ja jestem Monika!

Zdecydowanie się z Tobą zgadzam..
  • DJ Banzaj

witam
    jestem tegorocznym maturzystą. Zdaję na maturze Polski (podst i rozsz) ang (podst i rozsz) matme podstawową i wos rozszerzony, jakie kierunki moge ewentualnie brac pod uwage?
  • carmen

zacznij od tego co cię interesuje a nie gdzie mógłbyś pójść.
  • carmen

http://rekrutacja.uw.edu.pl/index.p...

kierunki na uw, (licencjat)
  • DJ Banzaj

mnie interesowałyby kierunki Europeistka i Stosunki miedzynarodowe, mam szanse z tymi przedmiotami sie dostac?
  • gedefokof

>JASTRZĄB napisał
    >mnie interesowałyby kierunki Europeistka i Stosunki
    >miedzynarodowe, mam szanse z tymi przedmiotami sie dostac?

jak bedziesz zdawał polski, wos, histe rozszerzoną (nie wiem jaki jest przelicznik na matme bo to nowość) to bedziesz miał większe szanse się dostać.A na stosunki chyba jeszcze ang rozszerzony
  • bo ja jestem Monika!