PW WAiNS/ KNSiA [1349]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • 69TNT96

Witam mam zamiar wybrać się tu, ale potrzebuje trochę wiadomości jak to wygląda, jakie są przedmioty i jak z nauką.
  • KC

Witam; ] Nawiązuje do pytania wyżej )) Studiuję Gospodarkę przestrzenną UW i właśnie szukam drugiego kierunku. Przeglądałem wasze plany zajęć ze strony, ale wolę spytać. U nas na GoPrze czasem nazwy to tylko życzenia. Wykład nazywa się "komputerowa kartografia", a z komputerem ma wspólną tylko prezentację PowerPoint wykładowcy.

Po gospodarce przestrzennej UW może być ciężko i chcę się jakoś ratować. Czy interesowaliście się już może jakimiś ofertami pracy, użytecznością tego, czego się uczycie? Czy moglibyście polecić swój kierunek czy raczej nie? :] Bo chyba jest całkiem ciekawy ))
  • Miśka

Nie. nie jest ciekawy. Nie wiem jakim pasjonatem trzeba być zeby się tu czymś zachwycić;-p
  • Andzia

ja uważam, że jeśli ktoś chce mieć wyższe wykształcenie to tu jest najlepsze miejce, żeby je zdobyć.
    łatwe studia, sesja zawsze kończy się przed sesją; ) także... zapraszamy

przedmiotów sporo humanistycznych typu: socjologie, prawo pod każdą postacią
    jest też trochę technicznych typu: mechanika, budownictwo, materiały budowalne...

I i II rok to najwiecej pracy bo duzo zajęć a potem to coraz mniej, aż do tego stopnia ze chodzi się tylko raz w tygodniu na ćwiczenia :)

• KC

Dzięki za odpowiedzi. A z pracą wiecie jak jest? ))

Andzia, świat jest mały, moją wychowawczynią też była p. Gołba ))
  • Andzia

o rety :) fajnie...

z pracą... hmm... różnie to bywa, ale nie ma reguły, że trzeba iść pracować na poczcie albo do urzędu gminy, ludzie pracują w wielu różnych branżach po tym kierunku.
  • Anonim

to akurat fakt :P często niezwiązanych z kierunkiem :P
  • Ibett