-
Kaś
kto da prace studentowi z warszawy??
piszcie zarowno gdy pracy szukacie jak i gdy chcecie ja dac - moze jakos to nam pomoze:)
zaczne jako pierwsza:
jestem 21-letnia studentka dziennikarstwa (studia dzienne na UKSW) pilnie szukajaca pracy.
mam skonczony kurs instruktora fitnessu, jestem takze instruktorka tanca poza tym od czerwca 2006 pracowalam jako barmanka, pisuje tez artykuly do gazet regionalnych.
dodatkowo posiadam prawo jazdy kat. B, j.angielski na poziomie bardzo dobrym, j. niemiecki - poziom dobry oraz mam duze doswiadczenie w parcy majacej bezposredni kontakt z innymi ludzmi.
kazda oferta pracy zwiazana z wymienionymi przeze mnie umiejetnosciami bedzie dla mnie ogromna radoscia:D
zainteresowanych prosze o kontakt droga mailowa:
kasiaszkrab@gmail.com -
Anonim
pracuj gdzie sie da a "powazne" zajecia zostaw Warszawiakom; ]
milego dnia -
GrzegorzOsuch.com
>chill... napisał
>pracuj gdzie sie da a "powazne" zajecia zostaw Warszawiakom
>;]
>milego dnia
Jak tu studiuje, to juz jest "z Warszawy" ... hehe :> -
Anonim
>Suchy wrote:
>Jak tu studiuje, to juz jest "z Warszawy" ... hehe :>
taa; D
warszaffffka wielka do pracy w MCD bo nie ma kto robic cheesburgerow; ]
ps. wypizgalo z miasta scyzorykow :> -
-
GrzegorzOsuch.com
W sumie to i tak jest lepiej niz bylo, bo wiocha ucieka za granice. McDonaldy ciagle szukaja ludzi - kiedys tego nie bylo :D -
Anonim
oj tak swieta racja; ]
dzis beda znowu korki na wylotówkach bo przeciez Warszaffffka jedzie do domu...hehe -
.:♥Marcia♥:.
Znowu zaśmiecacie wątek....;]...od takich tematów są oddzielne fora:P....dziewczyna szuka pracy i ok...i studiuje na uksfordzie...gdzie mnie pewnie ześlą...i ok...uciekać mi stąd!;D:D:D:P:P -
♪ scott ♪
Ja z "wiochy" nie jestem,tylko ze stolicy i za granice pojechalem.Wracam na stale za 2 tygodnie,bylem 2 lata,wyjechalem zaraz po studiach.To bylo najlepsze co moglem zrobic! Wracam z kasa,pelen przygod,doswiadczen i samodzielnosci,a i z jezykiem :p -
Alek