-
Anonim
Witam
Nakręciłem w zeszłym roczku filmik o Foksal. Jest trochę przy długi ale mimo to ciekawią mnie opinie o nim. Jeśli by się komuś chciało, to okrojona wersja (40Mb) jest na mojej stronie http://www.gilbi.prv.pl Niestety trzeba usunąć podkreślenie z końca pliku, bo mój server jakoś cienko obsługuje pliki video. Tak czy inaczej, było by mi strasznie miło, gdyby komuś chciało się to oglądnąć i powiedzieć co o tym myśli.
A tak na marginesie, o Foksal jest już chyba granicznie wyczerpany tymi wszystkimi zdjęciami, które każdy biega tam robić. Może by pozwolić spokojnie umrzeć tej kamienicy, mimo iż szkoda. -
Grono.Net
Nie znam się zupełnie, ale jak dla mnie film jest świetny - choć jeśli chodzi o strukturę, to może warto by dodać więcej scen w budynkach, nie tylko w starej kamienicy, chociażby dla kontrastu a'la Balzac np. później w Foksal 19 :))))
Trochę jak kino francuskie, coś się dzieje z kamerą, jak w "Dobermann". Oczywiście trochę się trzęsie przy zbliżeniach, ale to w końcu film amatorski. Super.
Czekamy na sequel - np. z wyprawy tego Grona po bunkrach, czy poszukiwań Złotej Kaczki w podziemiach :-p -
zdjęcia tej kamienicy znajdziecie też tu:
http://www.opuszczone-miejsca.prv.p...
film właśnie sciągam i jak obejrzę to coś powiem :) -
Anonim
Wszystkie zdjęcia z Foksalu widziałem, byłem w środku, rozmawiałem z ludźmi, dałem na wino, nie zajebali mi kamery; -)
A jeśli chodzi o moją jutrzejszą sesję tam, to idę na całego, wchodzimy do budynku z oświetleniem i całą graciarnią bo budynek został sprzedany belgom i cholera wie jak długo postoii -
-
Anonim
Wszystkie zdjęcia z Foksalu widziałem, byłem w środku, rozmawiałem z ludźmi, dałem na wino, nie zajebali mi kamery; -)
A jeśli chodzi o moją jutrzejszą sesję tam, to idę na całego, wchodzimy do budynku z oświetleniem i całą graciarnią bo budynek został sprzedany belgom i cholera wie jak długo postoii -
motivo/rabbit
@gilbet