WEiTI PW [2829]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • PreZeS

W skrócie mówiąc jestem obecnie studentem 1 roku AGH na kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Chcę się przenieść na PW na WEiTi na makro bądź na informatykę od (października bądź lutego jeśli to ma znaczenie). Pochodzę z Warszawy tu chodziłem do LO ale wyjechałem do Krakowa ponieważ nie zdawałem matury z fizyki jedynie matematykę R i ang R więc nie było szans na Elke. Miałem inne plany mianowicie studia na UW.

Teraz moja sprawa:
    Zakładając że będę miał wszystkie ECTS uzbierane 60/60 (warunek konieczny przeniesienia dzwoniłem na PW) zostaje warunek drugi czyli średnia ocen tutaj Pani z dziekanatu podała mi coś nieprawdopodobnie nieprawdopodobnego mianowicie rzekome 4,5 wymagane aby się przenieść na PW na WEiTi.
    Ja rozumiem że Polibuda Warszawska jest najlepsza w Polsce ale z tego co mi wiadomo AGH ma również wysoki poziom ( zasłyszane od studenta Elki :P). Krakowskie EAIiE jest najlepszym i najbardziej prestiżowym wydziałem AGH – tak więc nie rozumiem tego zupełnie. Na ile jest to realne ? Aby warunkiem koniecznym była średnia 4,5 < ja sobie radzę na 1 roku co i tak jest nie małym wyczynem ale niestety oscyluję między 3-3,5 zależy od 2 semestru czy podbije czy spadnę. Czy z taką średnią definitywnie powinienem sobie wybić PW ?

1 semestr;
    Matematyka 120h (60cw + 60 w ) 10 ECTS (egzamin)
    Fizyka 75h (40 cw + 35 w) 7ECTS (egzamin)
    Programowanie 60h (30 L + 30 w) 4 ECTS (egzamin)
    Teoria obwodów 60h (30 C + 30w) 5 ECTS (zaliczenie ćwiczeń egzamin w 2sem)
    Technologia informacyjna 30w (30w) 2 ECTS
    + BHP i Ergonomia przedmiot (1ECTS), Humanistyczny (1 ECTS)+WF(0 ECTS)
    2 semestr
    Matematyka 60h (30cw + 30w) 5 ECTS (egzamin)
    Fizyka 90h (30L+30cw+30w) 6 ECTS (egzamin)
    Metrologia 60h (30L +30w) 5 ECTS (zaliczenie laborek i kolosów)