- 1
- 2
-
Anonim
Witam wszystkich;)
Jestem świeżo upieczoną studentką WF, i mam drobną propozycję w ramach integracji. Co wy na jakieś piwko w październiku?
wiem, że trochę na to wcześnie, ale może przez te dwa miesiące jakieś inne koty znajdą to grono i coś z tego wyjdzie;)
I mam pytanie do starszych stażem - przed czym przestrzegacie, co radzicie kotom?;) -
Witamy na Wydziale!
Radzę jechać na zerówkę - tam się wszystkiego dowiesz.; D -
Anonim
No właśnie na zerówkę nie dam rady jechać...
więc liczyłam na pomoc starszych kolegów i koleżanek na gronie;) -
Clown Szyderca
a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy ostatnimi ktorzy sie pomylili :)
welcome and have analiza tfu fun! -
-
>Clown Szyderca napisał
>a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy
>ostatnimi ktorzy sie pomylili :)
>
>welcome and have analiza tfu fun!
Zawsze się jakieś nowe ofiary znajdą;> -
Anonim
>Radosław napisał
>Zawsze się jakieś nowe ofiary znajdą;>
a są jakieś powody dla których by się miały nie znaleźć?;)
a analiza naprawdę taka straszna jest? -
>Clown Szyderca napisał
>a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy
>ostatnimi ktorzy sie pomylili :)
>
>welcome and have analiza tfu fun!
Ty się tak nie ciesz, bo jeszcze WDM nie miałeś.; P
To fakt, na fizyce najtrudniejsza jest matematyka, a jak dodamy do tego jeszcze Frysia... <olaboga>
Od siebie mogę dorzucić jeszcze dobrą radę - zalicz JAK NAJSZYBCIEJ kolokwium z ODD, nawet, jeśli będzie trzeba, olewając resztę. Przedmiot (i nie tylko) jest beznadziejny, a jego poprawianie potrafi porządnie napsuć nerwy.
>Aguś napisała:
>a analiza naprawdę taka straszna jest?
Sama analiza może aż tak bardzo nie, w połączeniu z aktualnym prowadzącym - tak. :) -
Clown Szyderca
mista F1 nadal zostaje na posterunku? slyszalem ze maja zmienic... ale coz.. jedno nie da sie mu odmowic.. terminów robi fhÓj i chwała mu za to. CHWAŁA!
odd to pies jebał.. nie jest to wielka filozofia. przy drugim podejsciu :) na pierwsze mało kto ma szanse. -