<wf|pw> [274]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Witam wszystkich;)
    Jestem świeżo upieczoną studentką WF, i mam drobną propozycję w ramach integracji. Co wy na jakieś piwko w październiku?
    wiem, że trochę na to wcześnie, ale może przez te dwa miesiące jakieś inne koty znajdą to grono i coś z tego wyjdzie;)

I mam pytanie do starszych stażem - przed czym przestrzegacie, co radzicie kotom?;)
  • DUDi

Witamy na Wydziale!

Radzę jechać na zerówkę - tam się wszystkiego dowiesz.; D
  • Anonim

No właśnie na zerówkę nie dam rady jechać...
    więc liczyłam na pomoc starszych kolegów i koleżanek na gronie;)
  • Clown Szyderca

a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy ostatnimi ktorzy sie pomylili :)

welcome and have analiza tfu fun!
  • Radosław

>Clown Szyderca napisał
    >a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy
    >ostatnimi ktorzy sie pomylili :)
    >
    >welcome and have analiza tfu fun!

Zawsze się jakieś nowe ofiary znajdą;>
  • Anonim

>Radosław napisał
    >Zawsze się jakieś nowe ofiary znajdą;>

a są jakieś powody dla których by się miały nie znaleźć?;)

a analiza naprawdę taka straszna jest?
  • DUDi

>Clown Szyderca napisał
    >a myslalem ze juz nowych nie bedzie.. ze my bylismy
    >ostatnimi ktorzy sie pomylili :)
    >
    >welcome and have analiza tfu fun!

Ty się tak nie ciesz, bo jeszcze WDM nie miałeś.; P

To fakt, na fizyce najtrudniejsza jest matematyka, a jak dodamy do tego jeszcze Frysia... <olaboga>
    Od siebie mogę dorzucić jeszcze dobrą radę - zalicz JAK NAJSZYBCIEJ kolokwium z ODD, nawet, jeśli będzie trzeba, olewając resztę. Przedmiot (i nie tylko) jest beznadziejny, a jego poprawianie potrafi porządnie napsuć nerwy.

>Aguś napisała:
    >a analiza naprawdę taka straszna jest?

Sama analiza może aż tak bardzo nie, w połączeniu z aktualnym prowadzącym - tak. :)
  • Clown Szyderca